Onder voorbehoud, omdat ze nu nog niet goed loopt.
- Boktnaam: berdien85 - Naam: Berdien - Naam paard: Isanne - Ras: Fries - Niveau/bijzonderheden: B. Fries met lange manen, heel fotogeniek, oortjes naar voren etc.
Ik tel 5 modellen (lijkt me voldoende) maar nog 0 officieel opgegeven fotografen. Wil jij je best dan nog even doen fotografen te regelen Kabayo? Gewoon zeggen 'dat het dan niet doorgaat' is wel wat makkelijk voor de organisator
Zijn er nog mensen die het samen willen organiseren?
Ik zou dit niet alleen kunnen. zit nu op de camping en heel ongelukkig is dinsdag de relatie uitgegaan met mn vriend (we hadden 10 maand) plus dat ik die week van de meeting op stage ben intern in harlingen... zou ik t erg erg graag met iemand samen willen doen.
Ik wil je best helpen, maar ik weet nog niet of Isanne dan alweer fit is om mee te doen.. En als ik haar niet mee kan nemen heeft het voor mij weinig zin om naar Friesland te vliegen.
Ik ben getipt om hier eens een kijkje te nemen. Als het een andere datum dan 23 november wordt, wil ik mij wel opgeven als fotografe. Ik ben wel druk, dus ik hoop dat er dan een geschikt datum uitrolt.
Tigress schreef:
Leuk! Ik overleg even gauw hier en dan kan ik me opgeven als fotograaf
Jij mag op 23 november niet mee dan moet je naar de puppy's.