Ik zie dat er inmiddels al 9 fotografen zijn. Super!
Het wordt mij allemaal even te druk met meetings, wedstrijden en andere activiteiten dus nu er genoeg fotografen zijn wil ik mij afmelden voor deze meeting. Ben bang dat jullie anders veel te lang op mijn foto's moeten wachten. Dan houden jullie 8 fotografen over en kunnen jullie mooi met 4 koppels werken.
Helaas doet quincy niet meer mee als fotograaf. Hierdoor zit ik alleen in een groepje. Als er nog andere fotogragen mee willen doen denk ik dat dit wel mag:)
Ziet er goed uit hoor dames! Ik heb gisteravond de foto's van de ochtend groep uitgezocht, vanavond ga ik beginnen met bewerken. Om je alvast een beetje nieuwsgierig te maken, Sanne, ik vind zelf dat ik heel aparte foto van jou en Sonante heb!
korbakimmy8
Geplaatst: 27-10-14 14:56
Ook de foto's van de middag groep zijn klaar. Hier de linken naar GOOGLE+. Voor vragen kan je gaan naar: http://www.mjlfotografie.jimdo.com
Ziet er goed uit hoor dames! Ik heb gisteravond de foto's van de ochtend groep uitgezocht, vanavond ga ik beginnen met bewerken. Om je alvast een beetje nieuwsgierig te maken, Sanne, ik vind zelf dat ik heel aparte foto van jou en Sonante heb!