Suusje92 schreef:0152141488 schreef:Hey,
ik zou me graag melden als model, probleem is: Ik heb nog geen kostuum.
Meeting is pas in voorjaar, dus je hebt nog alle tijd!
Haha, ooow.
Dan kan ik rustig rond kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Oh gaaf! Ik wil wel mee als fotograaf!
Boktnaam: Rena100
Fotografennaam: -
Camera: Canon EOS 1100D (18-55 en 55-250)
Website: -
Niveau(Beginnen/Gevorderd/Proffesioneel): absolute beginner, nog nooit meetings gedaan!
Merileth schreef:Ik ben op zoek trouwens naar een afbeelding van de vrouwelijke assassins op het eiland in Black Flag, om te kijken of dat een kostuum mogelijkheid is voor me (hoop dat er een beetje tribal idee in zit namelijk). Mocht ik op tijd een kostuum kunnen fiksen (a.k.a. maken), dan wil ik me zeker opgeven. Iemand die mij wil helpen in mijn zoektocht?
Merileth schreef:Ik ben echt specifiek op zoek naar een goed shot van een female assassin op Tulum, wat eerst zegmaar de thuisbasis was.
Vivian: misschien dat ik mijn vriend zo ver krijg om mee te doen, als hij een kostuum zou hebben (en ik heb zo'n vermoeden dat wanneer ik iets heb in die stijl, hij dat ook wel wil).
Templars trouwens ook welkom?
0152141488 schreef:Ik zit een beetje met m'n huidskleur, ben Aziatisch getint.
En om nou een ''blanke'' karakter te nemen vind ik een beetje sneu voor de karakter zelf.
Iemand een suggestie ?
0152141488 schreef:Ik zit een beetje met m'n huidskleur, ben Aziatisch getint.
En om nou een ''blanke'' karakter te nemen vind ik een beetje sneu voor de karakter zelf.
Iemand een suggestie ?
Suusje92 schreef:[ Afbeelding ]
Suusje92 schreef:0152141488 schreef:Ik zit een beetje met m'n huidskleur, ben Aziatisch getint.
Iemand een suggestie ?
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20121016022339/assassinscreed/images/2/22/ACIII-MP-Alsoomse.png