Fotomeeting omgeving Zweeloo [DR]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:29

Hoihoi!

Leuk! Ik zou heel graag foto's willen van mijn de pony die ik op dit moment rijd. Nu ben ik bang dat het wat te vroeg is.. Maar ik geef mij toch op, als model en fotograaf, en ik wacht rustig de datum af. Ik heb niet veel goede foto's van haar, maar ik zal wat plaatsen zometeen.

Lady is een schat van een pony, heeft een ontzettend aansprekend hoofdje en is een mooie slank gebouwde kruising Fries. Wat er verder door zit is mij niet zo heel goed bekend.

Citaat:
Fotografen
1. Kimberley23 | Kimberley | Klik-fotografie | http://www.klik-fotografie.weebly.com
2. Believe | Nikki | Nikki Warta Fotografie | https://www.facebook.com/nikkiwfotografie
3. Caeruleus | Judith | Just Pictures | http://www.justpictures.nl/
4. Sannerocky | Sanne | SanneWichertjes | http://sannewichertjes.weebly.com
5.

Citaat:
Modellen
1. Gydja - IJslander - Kan voetjes geven en op een blok staan, kan ook bitloos en zadel loos bereden worden - klik
2. Agnetha - Shetlander - Kan met sulky en grondwerk ook buigingen maken - klik
3. Dunla - Tinker - L dressuur / i.v.m. haar zomerexceem heeft ze korte rechtopstaande manen - klik
4. Hercules - Shetlander - geen / enorme macho-man met een klein hartje van goud - klik
5.Negrita - Duitse rijpony - Springpony- http://imageshack.us/a/img708/2640/t46a.png
6. Felix- ras rijpaard - recreatiepaard - foto komt nog ( ben daar nog erg onhandig in) maar hij staat met onze dochter op mijn profielfoto iig
7. Biancaroze; Jabine KWPN bruine merrie, met pensioen 23 jaartjes jong
8. Biancaroze; Wianne 11 jarige KWPN merrie, bruin, L1.
9. Sannerocky - Kruising Fries (slanke d/e-pony!) - Aansprekende uitstraling, ontzettend lief hoofdje, dressuur gericht - KLIK KLIK

Ik heb nog wel wat professionelere foto's, maar die heb ik nog niet helemaal klaar in mijn bewerkproces :+

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:14

hoi had het gemist

was blijven hangen in vorige topic maar wij willen ook wel mee, als er nog modellen meemogen,

een ander heeft voorrang aangezien ziez en ik nog op de *-:) zijn geweest vorige maand
maar het blijft leuk natuurlijk en als je tekort komt ;)

Citaat:
Fotografen
1. Kimberley23 | Kimberley | Klik-fotografie | http://www.klik-fotografie.weebly.com
2. Believe | Nikki | Nikki Warta Fotografie | https://www.facebook.com/nikkiwfotografie
3. Caeruleus | Judith | Just Pictures | http://www.justpictures.nl/
4. Sannerocky | Sanne | SanneWichertjes | http://sannewichertjes.weebly.com
5.

Citaat:
Modellen
1. Gydja - IJslander - Kan voetjes geven en op een blok staan, kan ook bitloos en zadel loos bereden worden - klik
2. Agnetha - Shetlander - Kan met sulky en grondwerk ook buigingen maken - klik
3. Dunla - Tinker - L dressuur / i.v.m. haar zomerexceem heeft ze korte rechtopstaande manen - klik
4. Hercules - Shetlander - geen / enorme macho-man met een klein hartje van goud - klik
5.Negrita - Duitse rijpony - Springpony- http://imageshack.us/a/img708/2640/t46a.png
6. Felix- ras rijpaard - recreatiepaard - foto komt nog ( ben daar nog erg onhandig in) maar hij staat met onze dochter op mijn profielfoto iig
7. Biancaroze; Jabine KWPN bruine merrie, met pensioen 23 jaartjes jong
8. Biancaroze; Wianne 11 jarige KWPN merrie, bruin, L1.
9. Sannerocky - Kruising Fries (slanke d/e-pony!) - Aansprekende uitstraling, ontzettend lief hoofdje, dressuur gericht - KLIK KLIK
10, missanita84 met ziezo m kwpn ruin

hier is ziezo
Afbeelding
Afbeelding

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:05

Nog ontwikkelingen in dit topic?

Dit is trouwens mijn aangemelde model Wianne.

Afbeelding

Van mijn andere aangemelde model Jabine, geen goede foto's van helaas (vandaar ook aanmelding voor haar :o ).

nanda1980

Re: Fotomeeting omgeving Zweeloo [DR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 12:39

Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat. Wie mogen er mee en wat is de datum?

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:27

Afbeelding

Allebei mn merries. LInks jabine, rechts Wianne

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 19:09

Leuk dat er zo veel mee willen :)

Ik denk dat we dan maar even een datum moeten gaan prikken en modellen moeten gaan selecteren. Of we moeten een ochtend en middag ploeg gaan doen.

Aanmelders graag je zelf in de lijst verwerken. ;)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:27

Ik ben vanaf nu niet actief op Bokt, voor 3 à 4 weken, want ik ga vrijdag op vakantie naar Italië. Mocht ik dus niet reageren, maar is het wel noodzakelijk, stuur me dan een pb. Als ik dan wifi heb komen deze binnen op mijn mail, en daar zal ik dan waarschijnlijk wel op reageren.

Mocht de meeting nog in juli gehouden worden, dan kun je mij van de lijst halen.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:55

Ik ga ws het weekend van 11-14 juli weg en 21 juli-4 augustus zijn we op vakantie.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 22:10

nou zullen we dan gaan kijken welke datum we in augustus we gaan doen?
Ik zal na maandag wat datums noemen want ik ga morgen weekendje weg met familie en kom maandag terug.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 07:12

Goed plan! Hoeveel modellen kunnen er in totaal komen? Gaat er worden gestemd?

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:05

Al meer duidelijkheid? (wil niet drammen hoor, maar dan weet ik een beetje waar ik op kan rekenen)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:11

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 13:08

Ik was weekendje weg ik zal nu hier een aantal datums neer zetten.

Dan zitten we dus nu aan de fotografen :)
Ik denk dat we wel 10 paarden kunnen laten komen. Dus 5 's ochtends en 5 's middags. Even de aanmelders van de paarden in de modellen lijst neer zetten. Ook graag aangeven of je liever 's ochtends of 's middags wilt. Dan kunnen de fotografen ook gaan stemmen welke paarden wel en niet mee gaan. Mijn paarden gaan zowizo en 1 's ochtends en 1 's middags omdat ik niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn. Ik zal zorgen dat ik iemand bij me heb om me te helpen.

Ik stel voor om de meeting in Augustus te doen.
1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ,17, 23, 24, 30, 31

De 4e en de 16e heb ik achterwege gelaten omdat ik dan zelf niet aanwezig ben.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:15

Heb je reserve modellen? Aangezien er nu 10 staan en dan stemmen niet nodig zal zijn???

Ik kan op
1, 2, 3, 8, 9, 10, 17, 23, 30 en 31 augustus.
15 misschien

Ik heb geen voorkeur voor ochtend of middag, maar als ik met beide wordt uitgekozen dan graag 1 in de ochtend en ander in de middag.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:28

Maakt mij niet uit ochtend of middag.

Wij komen 4 augustus weer thuis en dan is er feestweek hier in het dorp tot 9 augustus waar Henri moet mee helpen. Dus als ik oppas kan regelen kan het wel 5-9 augustus. Verder kan ik t/m 13 augustus wel en dan verder 15,16,18,20,23,25,26,30 en 31.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:05

Ik kan na 8aug eing. altijd wel. Ben van1tot8 op vakantie

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:24

10 modellen op 1 dag is heel erg veel, dan heb je weinig tijd per model + veel tijd nodig om na te bewerken. Ik denk dat je beter wat kan inkorten (liefst 6, max 8 modellen), dan heb je de beste kwaliteit foto's :)

Ik kan alleen in het weekend, want ik moet doordeweeks werken (geen vakantie). Dat is 2/3, 16/17, 23/24 of 30/31 augustus.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:38

Als er nog modellen bij mogen hoor ik het graag! Wij hebben ook nog wel 1 waar ik graag mooie foto's van wil hebben ;) Op deze computer niet zoveel keuze uit foto's :o Charles wil op dit moment niet op de trailer, maar Sproet is ook aparter :+

- Naam paard: Sproet
- Ras: Appaloosa
- Niveau/bijzonderheden: kinderpony
- Foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-EUIIPGCK.jpg

- Naam paard: Charles
- Ras: Friesx
- Niveau/bijzonderheden: Onder zadel
- Foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HH7TWZ8Q.jpg

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:18

Caeruleus schreef:
10 modellen op 1 dag is heel erg veel, dan heb je weinig tijd per model + veel tijd nodig om na te bewerken. Ik denk dat je beter wat kan inkorten (liefst 6, max 8 modellen), dan heb je de beste kwaliteit foto's :)

Ik kan alleen in het weekend, want ik moet doordeweeks werken (geen vakantie). Dat is 2/3, 16/17, 23/24 of 30/31 augustus.

Maar als je 5 fotografen hebt. Dan kan je elk 1 paard. Ik zat ook te denken dat je misschien dan te weinig tijd had maar dat valt toch best mee?

De 4e en de 16e gaat zowizo niet lukken.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:23

Maar ik neem aan dat je toch alle modellen langs alle fotografen wilt doen? Dan moet je als fotograaf dus wel echt 10 modellen op de foto zetten en nabewerken :) Uitgaande van 15 minuten portret, 15 minuten losgooien en 20 minuten rijden (kan wel per 2) dan zit je aan 6 1/2 uur alleen al foto's maken zonder pauzes of uitloop. Dat overleef ik niet hoor :+

Gemiddeld maak je toch al snel 30 foto's per model, dus 300+ foto's om uit te zoeken en na te bewerken. Zeg 15 mooie foto's per model (voor nabestellen, die krijg je dan dus niet zomaar), dus 150 stuks nabewerken a 5-10 minuten per foto, is ook al minimaal 12 1/2 uur nabewerken.
Zal ik mijn uurloon er nog even aanhangen? :D

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:32

1-3 augustus
9 augustus
16 en 17 augustus
23 augustus
30 augustus

zijn de datums dat ik niet kan verder kan ik alle dagen gewoon

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 16:58

Caeruleus schreef:
Maar ik neem aan dat je toch alle modellen langs alle fotografen wilt doen? Dan moet je als fotograaf dus wel echt 10 modellen op de foto zetten en nabewerken :) Uitgaande van 15 minuten portret, 15 minuten losgooien en 20 minuten rijden (kan wel per 2) dan zit je aan 6 1/2 uur alleen al foto's maken zonder pauzes of uitloop. Dat overleef ik niet hoor :+

Gemiddeld maak je toch al snel 30 foto's per model, dus 300+ foto's om uit te zoeken en na te bewerken. Zeg 15 mooie foto's per model (voor nabestellen, die krijg je dan dus niet zomaar), dus 150 stuks nabewerken a 5-10 minuten per foto, is ook al minimaal 12 1/2 uur nabewerken.

Tjah ik kan met alle plezier 6 uur lang foto's maken. :') Maar tjah we kunnen het misschien in 2 tallen doen en dan wat minder modellen. Dan moeten de fotografen even een top 5 of 6 geven van de modellen en uitvechten welke modellen wel en niet komen xD

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:35

Respect, dat lukt mij echt niet, alleen met pauzes tussendoor. Helaas heb ik chronisch schouderklachten, dus ik kan niet meer dan 2 uur aan een stuk de camera omhoog hebben en niet te lang op een dag :\ Daarom vond ik deze meeting ook zo leuk, de meeste zijn zo groot (en dus lang in tijd) :)

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:10

Caeruleus schreef:

Tsjonge respect voor de fotografen. Ik heb er echt de ballen verstand van. Ik wist niet dat er nog zoveel bij komt kijken, maar ja ik ben dan ook geen fotograaf en laat het aan de experts over.
Ik zeg: beslissen jullie maar hoe en wat want jullie hebben er het meeste werk mee.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:20

We vinden dat natuurlijk mooi om te doen, daarom wordt je fotograaf :)
Maar het kost meer tijd dan de meeste mensen zich realiseren, zeker als je het een beetje professioneel wilt aanpakken en niet gewoon alles blind op internet gooit. Dat is een keuze natuurlijk, maar ik wil alleen kwaliteit leveren dus voor mij is dat zo :)