Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmsel

Re: Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:49

Je hebt als het klopt een pb'tje van me. ;)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:46

Citaat:
Fotomeeting
Datum: 6 juli
Plaats: Schoorl

Een plek vlak bij een parkeerterrein waar er geparkeerd kan worden. Vanaf daar gaan we lopend naar een fotoplek met als achtergrond de duinen

Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. Kimmsel
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline
4. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography

5. StillAngel - Angela
6. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
7. Kimmm94
8. xcarlos - Marit
9. Celine (misschien)

10.

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. A_man - Daydream - Foto
2. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
3. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto

4. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar) - Foto
5. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
6. Hyppolyte - Mandy - Jamie
7. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen) -Foto
8. Marijke - Pride
9. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
10.Zerlina - KWPN merrie van 1.70 m FotoFotoFoto

Reserve modellen:
1. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Groengekleurde mensen hebben al aangegeven mee te gaan. Op 20 juni ga ik de mensen van de lijst afhalen die niet eer hebben gereageerd zodat we dan op zoek kunnen naar nieuwe modellen.

Celine ik heb je even op de lijst gezet als Misschien, wil je wel zo snel mogelijk laten weten of je komt? Voorlopig hebben we nog te weinig fotografen (al kan het zo ook) maar wil het toch graag straks wel weten ;)

Ook Kim heb ik op de lijst gezet, mocht je als model toch meekunnen, haal ik je van de fotografen lijst af. En dat lijkt er wel op aangezien ik van 3 modellen nog steeds geen bevestiging heb gekregen dat ze mee willen gaan.

Omdat er dus waarschijnlijk nog 3 modellen uit gaan vallen, daar lijkt het in elk geval op, zijn modellen ook nog van harte welkom. Als Kim mee gaat, kunnen er daarnaast nog 2 modellen mee! 20 juni ga ik definitief de mensen die nog niet hebben gereageerd van de lijst halen.

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:04

Vanaf hoelaat is de planning? :-) ik ben dan toevallig op vakantie in schoorl met paard, en ik fotografeer zelf ook. Dus als ik kan, kan ik fotograaf of (mijn paard) model zijn

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:35

Zal nog wel even iemand inseinen, die zit in de buurt ;).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:44

Is dit dezelfde parkeerplaats als voor 28 juni? Gezien ik dan graag met iemand zou mee rijden vanaf Alkmaar :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:37

Dezelfde vraag als karen. Ook ik zou graag meerijden vanaf Heerhugowaard of Alkmaar

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:12

Ik ga nog even kijken naar de locatie, laat het jullie nog weten ;)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:15

Ik ga niet mee helaas. Ik ben mee gevraagd naar Concours Hippique in Bergen.

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:55

gaat deze meeting nog door := het is zo stil hier :?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:27

Ja inderdaad. Het is al over 2 weken

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:30

Er zijn geloof ik wel heel weinig fotografen en modellen. Ik kan zelf helaas ook niet mee :(
Ik weet niet of het door gaat. Zie alleen maar afmeldingen en geen nieuwe aanmeldingen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:30

Ja gaat nog steeds door hoor, zolang er geen nieuws is valt er weinig te melden ;).

Locatie is bekend, zal van de week wel even het plaatje in het topic zetten

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:47

ik heb ff een vraag ik heb alleen een 18-55 mm lens zou ik daar echt op meetings mee kunnen fotograferen :? of zou ik daar een ander voor moeten aanschaffen (als ik dat een keer zou doen welke raden jullie mij aan? ik weet t echt niet 8)7

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:52

eline95enile schreef:
Citaat:
Fotomeeting

Een plek vlak bij een parkeerterrein waar er geparkeerd kan worden. Vanaf daar gaan we lopend naar een fotoplek met als achtergrond de duinen

1. Kimmsel
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline
4. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography

5. StillAngel - Angela
6. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
7. Kimmm94
8. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
9. Celine (misschien)

10.

1. A_man - Daydream - Foto
2. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
3. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto

4. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar) - Foto
5. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
6. Hyppolyte - Mandy - Jamie
7. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen) -Foto
8. Marijke - Pride
9. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
10.Zerlina - KWPN merrie van 1.70 m FotoFotoFoto

Reserve modellen:
1. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Groengekleurde mensen hebben al aangegeven mee te gaan. Op 20 juni ga ik de mensen van de lijst afhalen die niet eer hebben gereageerd zodat we dan op zoek kunnen naar nieuwe modellen.

Celine ik heb je even op de lijst gezet als Misschien, wil je wel zo snel mogelijk laten weten of je komt? Voorlopig hebben we nog te weinig fotografen (al kan het zo ook) maar wil het toch graag straks wel weten ;)

Ook Kim heb ik op de lijst gezet, mocht je als model toch meekunnen, haal ik je van de fotografen lijst af. En dat lijkt er wel op aangezien ik van 3 modellen nog steeds geen bevestiging heb gekregen dat ze mee willen gaan.

Omdat er dus waarschijnlijk nog 3 modellen uit gaan vallen, daar lijkt het in elk geval op, zijn modellen ook nog van harte welkom. Als Kim mee gaat, kunnen er daarnaast nog 2 modellen mee! 20 juni ga ik definitief de mensen die nog niet hebben gereageerd van de lijst halen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 08:55

xcarlosx schreef:
ik heb ff een vraag ik heb alleen een 18-55 mm lens zou ik daar echt op meetings mee kunnen fotograferen :? of zou ik daar een ander voor moeten aanschaffen (als ik dat een keer zou doen welke raden jullie mij aan? ik weet t echt niet 8)7

Het kan wel, maar dan moet je m zeker op 55mm gebruiken. 18mm is groothoek en geeft vertekening. Het mooiste is een zoomobjectief van bijv 70-200 of 70-300. Hoe meer zoom je kunt gebruiken hoe mooiere onscherpte je in de achtergrond krijgt en daarbij is het (zeker met actiefoto's) ook een stuk veiliger voor jezelf! Lichtsterkte van de lens kan ook van belang zijn als je actiefoto's binnen of bijv in het bos wil maken. Hierdoor kan je iso omlaag en sluitertijd korter en kun je een moment dus beter 'bevriezen'.

@eline is er al meer bekend over schema en locatie gezien t nu 20 juni geweest is? :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:27

Dit is de locatie: https://maps.google.nl/maps?saddr=52.71 ... sz=18&z=18

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

Voor ons geldt trouwens dat we rijdend komen he, dus de ochtendploeg gaan wij niet redden (is zeker 2 uur rijden).

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 12:01

Citaat:
Fotomeeting

Dit is de locatie:Afbeelding

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

1. eline95enile - Eline
2. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography
3. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
4. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
5. Kimmm94
6.
7.
8.
9.
10.

Fotografen zijn nog van harte welkom!

1. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
2. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto
3. Zerlina - KWPN merrie van 1.70 m FotoFotoFoto
4. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
5. Hyppolyte - Mandy - Jamie
6. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
7. Marijke - Pride
8. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Er kunnen nog 2 modellen mee!

Dit is het voorlopige schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Ik heb momenteel nog 2 plekken vrij in de middaggroep.
[ Afbeelding ]

Lisetjj: Als je mee zou willen heel erg graag! Zal je even een PB sturen ;)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 12:01

eline95enile schreef:
Citaat:
Fotomeeting

Dit is de locatie:Afbeelding

1. eline95enile - Eline
2. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography
3. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
4. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
5. Kimmm94
6.
7.
8.
9.
10.

Fotografen zijn nog van harte welkom!

1. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
2. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto
3. Zerlina - KWPN merrie van 1.70 m FotoFotoFoto
4. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
5. Hyppolyte - Mandy - Jamie
6. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
7. Marijke - Pride
8. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Er kunnen nog 2 modellen mee!

Dit is het voorlopige schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Ik heb momenteel nog 2 plekken vrij in de middaggroep.
[ Afbeelding ]

Lisetjj: Als je mee zou willen heel erg graag! Zal je even een PB sturen ;)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:32

Super! Hoop dat de twee plekjes nog opgevuld worden? Was er al een oproepje gedaan op facebook?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:46

Is er iemand met wie ik zou kunnen meerijden vanuit Alkmaar?

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:51

darkadia schreef:
xcarlosx schreef:

Het kan wel, maar dan moet je m zeker op 55mm gebruiken. 18mm is groothoek en geeft vertekening. Het mooiste is een zoomobjectief van bijv 70-200 of 70-300. Hoe meer zoom je kunt gebruiken hoe mooiere onscherpte je in de achtergrond krijgt en daarbij is het (zeker met actiefoto's) ook een stuk veiliger voor jezelf! Lichtsterkte van de lens kan ook van belang zijn als je actiefoto's binnen of bijv in het bos wil maken. Hierdoor kan je iso omlaag en sluitertijd korter en kun je een moment dus beter 'bevriezen'.

@eline is er al meer bekend over schema en locatie gezien t nu 20 juni geweest is? :)

wordt alleen lang sparen haha := maar ga eerst ff een extra battrij en sd en zonne kap halen!
als dat nodig is heb namelijk nog nooit op meeting gefotografeerd!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 10:31

Kim: nee ik heb nog geen oproepje op facebook gedaan, als iemand dat zou willen doen graag :)

Karen, ik kom vanuit Langedijk, dus dat gaat misschien wel lukken, even kijken hoeveel mensen er dan al meerijden.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:32

eline95enile schreef:
Kim: nee ik heb nog geen oproepje op facebook gedaan, als iemand dat zou willen doen graag :)

Karen, ik kom vanuit Langedijk, dus dat gaat misschien wel lukken, even kijken hoeveel mensen er dan al meerijden.

Ik zou ook graag deze meeting met jullie meerijden haha :) als dat kan?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:38

Haha, wordt nog druk in de auto :')

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 12:44

Ik ben nog op vakantie dus is voor mij niet zo makkelijk om oproepje op fb te plaatsen, als het nog niet gedaan is als ik thuis ben zal ik het nog doen!