ClaudiaDer schreef:Thanks! Jij bent er ook bij in Beilen of niet Marinda?
Jep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:#Tigress - Marinda -MB-fotografie - site klik - canon 350D
#Sanne Wichertjes - sannerocky - SanneWichertjes - site Klik - Nikon D3100
#Jolliej - Jolanda - Jollies Pictures - site klik- canon 1000D
#Gydja - Marthe - Marthe Fotografie - Facebook klik Canon 600D
#S_imonee - Simone - Nog zoekend naar fotografienaam - nog geen website/facebookpagina - beginnend fotograaf - Canon 450D
#ClaudiaDer - Claudia - Claudia Dermois - Site - Sony A58
Caily schreef:Voor Balloerveld moet je een vergunning hebben, en je mag nagenoeg niet van de paden, misschien is dat iets om rekening mee te houden? Ik kreeg de eerste (en de laatste) keer dat ik daar een meeting deed een boze boswachter én schaapsherder op mn dak
Citaat:Balloërveld (bij Assen, Drenthe) > daar heb je geen vergunning voor nodig.
Seven schreef:Je moet inderdaad een vrijstelling-vergunning hebben je moet op de paden blijven dus losgooien zal wel lastiger worden maar de paden zijn breed dus kwa portret en rijden ea miet het goed komen. Ook is een wel een soort kruising waar gelongeerd kan worden op een kleinere volte
Gydja schreef:Als er te veel paarden zijn voor de aanmelding wil ik mijn paarden ook wel schrappen omdat ik heel graag mee wil als fotograaf en ik moet ook nog een trailer zien te regelen. Als het in de periode valt dat mijn ouders op vakantie zijn zal het van mijn vriend af hangen om me te brengen en die mag niet met trailer rijden. ( of ik zal oma heel lief aan moeten kijken)
ClaudiaDer schreef:Ik heb al een paar leuke modellen gezien, misschien een Max van 20 opgaven? Dan hebben we in ieder geval genoeg keus
AafkeB schreef:Ik wil me ook graag opgeven als fotograaf, voor mij de 1e keer een fotometing... wel onder voorbehoud qua datum.
- AafkeB - Aafke
- http://www.aafke-fotografie.nl
- Nikon 3100
Citaat:#Tigress - Marinda -MB-fotografie - site klik - canon 350D
#Sanne Wichertjes - sannerocky - SanneWichertjes - site Klik - Nikon D3100
#Jolliej - Jolanda - Jollies Pictures - site klik- canon 1000D
#Gydja - Marthe - Marthe Fotografie - Facebook klik Canon 600D
#S_imonee - Simone - Nog zoekend naar fotografienaam - nog geen website/facebookpagina - beginnend fotograaf - Canon 450D
#ClaudiaDer - Claudia - Claudia Dermois - Site - Sony A58
#christina75 - Christina - Christina de Boer Fotografie - site klik - Sony A57