Zo heb je altijd moeite met modellen zoeken, en zo heb je opeens 4 mensen die willen.
Calanddra was als eerste, maar de meeste fotografen hebben Bart al op de foto gehad. Dus ik laat het even aan de fotografen over. Willen jullie Bart nog een keer op de foto of niet? Daarna komt shettepret anders. Dan Dani en dan heb ik er nog eentje via FB, als laatste maar wel mijn favoriet.
Maar dan doe ik niet eerlijk.. That's not meeee. Maar Bart hebben we al op de foto gehad, meeste van ons dan, shettepret staat eerlijk op de reservelijst, Dani heeft een leuk paard maar we hebben Bachelor Boy al dus dat wordt dan minder variatie en ik wil het ook voor de fotografen gevarieerd houden. En de laatste is mijn favoriet.. MOEILIJK.
Ik stuur Sanne en janneke een bericht of ze snel kunnen laten weten of ze kunnen.
Ja ik vind Bart leuk hoor, maar bijna iedereen heeft 'm al op de foto op ook nog eens dezelfde locatie en tijd van het jaar, en we hebben nu ook Ben in de groep, dus dan is het wat minder aantrekkelijk om nog een Tinker op de foto te zetten..