hamsterfan schreef:Vind het leuk dat ik mee mag, zeker omdat ik helemaal geen honden fotograaf ben normaal gesproken

Ik ga ook een moodboard maken binnenkort

Ik ben benieuwd naar je moodboard! 
callychanel schreef:Ik heb nog even een vraagje. Maar eerst wat een top organisatie nu al. Duidelijke PDF!
De honden die wij graag individueel op de foto willen zetten daaronder zullen sowieso de husky's vallen die niet binnen een team horen? Omdat niet alle honden samen kunnen.
Bedankt voor het grote compliment! We doen ons best om alles zo goed mogelijk te regelen ^^
Hoeft niet perse, heb even navraag gedaan bij Tanja en Shamilla en sommige husky's kunnen wel met elkaar samen. Als je gewoon een lijstje maakt met de 10 honden die je graag individueel (of met 2/samen) zou willen, dan ga ik kijken en overleggen met Tanja wat we allemaal kunnen regelen 
Nessah schreef:Jammer zeg! Ik zie dit nu pas! had graag mijn hond opgegeven als model ( zie profiel). kan ik nog op de reserve lijst?
Dit zal ik eerst even moeten overleggen met degene die de modellen regelt
. We hebben nu een groep honden die elkaar kennen en vaker samen op wedstrijd gaan. Hier kom ik nog even op terug ^^