Bij de middaggroep kan dat, want Amigo kan juist het beste niet gelongeerd worden (ivm flink hard trekken en geen super conditie ) Maar bij de ochtendgroep heb ik het eigenlijk zo ingedeeld dat degene die ook nog gaan rijden, dat die eerst mogen longeren. Dan hebben ze meer tijd voor het opzadelen.
Ik heb Rambogirl wel 1 plekje opgeschoven naar voren toe. Maar Nancy en maria hebben een jong paard waar ze ook rijfoto's van willen hebben.
Robijntjah heb ik wel vooraan bij het longeren geplaatst. En fotograaf xWouter wilt ook de middaggroep fotograferen Dus dat zijn de kleine wijzigingen van de middaggroep.
Ik wil eigenlijk ook wel ingedeeld worden bij het rijden ik weet alleen niet of ik het dan al aandurf. ze is wel onder zadel maar als je heel vervelend doet op vreemd terrein wil ik het liever niet. kan je mij er misschien toch tussen zetten? (ik hoef dan met longeren niet een plek naar voren hoor ik haal het met opzadelen wel.)
Is goed, ik zal je bij het rijden er bij zetten. En wat niet lukt, lukt niet. Zijn immers jonge paarden allemaal Geen paarden die al een aardige training onder het zadel achter de rug hebben
Hoihoi, Ik ben de nieuwe fotograaf.. Vind het wel spannend hoor! Heb nog niet zoveel ervaring, maar ik doe wel mijn stinkende best er iets moois van te maken!
CaVaLaPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-14 17:14
Welkom nog LindaLinda en super dat je wilt komen fotograferen! Je kunt vast genoeg leren van de meer ervaren fotografen, die willen je er vast wel mee helpen
Nog de schema's met het rijden van Marlies1995 er op en 'blauwe' fotograaf Fleur787 heeft laten weten dat ze niet kan komen, dus die is ook van de schema's af gehaald. Reserve model: Boktnaam: Rambogirl Naam paard: Guess Who Ras: Shetlander x Arabier Geboren: 2011 Foto: Klik
Iemand nog suggesties wie ik kan vragen als fotograaf? Of misschien dat fotografen en/of modellen nog fotografen kennen die met hun mee kunnen rijden? Wil denk ik minimaal 6 fotografen per groep. Mocht er nog iemand last minute uitvallen...
En iemand die de ochtendgroep een beetje wilt leiden? Ben er zelf 's ochtends niet.
Super chriske! Bedankt alvast! De fotografen die zich nog niet aangemeld hebben lijken beetje verlegen te zijn om zich alsnog aan te melden, dus daarom de vraag of iedereen even wilt rondkijken of vragen
Mooi! Dus dan doen Sanne_Com en chriske beetje de orde er in houden in de ochtendgroep, voor zo ver dat nodig is natuurlijk. Neem aan dat niemand iets geks van plan is
En ook jij bedankt alvast voor het rondvragen Sanne_Com!