Tweede fotomeeting Hardenberg/Ommen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: Tweede fotomeeting Hardenberg/Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:49

Marinke, je bedoeld zoiets?
(had even een onderonsje tijdens een shoot, hangt hier uitvergroot aam de muur)
Afbeelding

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:53

Dat vind ik erg leuk om te horen Marjolein! :D

Chantal juist dat soort foto's!
Dit is ook wel een leuke van vorig jaar, gemaakt tijdens het losrijden:
Afbeelding
(_lotteeee met haar vorige paard ;) )

Wel facebook kwaliteit en zoals ik hem nu zie zie ik veel dingen die beter hadden gekund, maar zoals ik al zeg heb nog veel te leren en oefenen en leer echt elke keer weer een beetje bij :P Maar even het momentje.... dit is geen concours foto zoals je die normaal altijd ziet bv. Het toont precies zoals deze combinatie was, fanatiek en met plezier namen ze deel aan wedstrijden dat was echt hun ding!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 07:19

Erg mooie foto's !

als er meer modellen bij komen gaat er inderdaad gestemd worden. Zou natuurlijk voor elwinfield en mij wel leuk zijn als onze paarden in elk geval mee mogen. Moeten alleen nog wel wat meer fotografen bij komen. We zitten nu op vier.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 10:30

Inderdaad leuke foto's!!
Het lijkt me inderdaad wel leuk als er een fotografe bij is die foto's maakt waar iemand zich
bewijze van niet eens bewust van is. Misschien leuk om vooral tijdens het opzadelen/afzadelen/uit de trailer halen etc foto's te maken?
Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen zijn, maar iedereen heeft z'n eigen manier..

Ik zou het leuk vinden als je mee zou gaan Marinke! En inderdaad 8 modellen is voor ons dan
gewoon de max.

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 10:41

Fotografen
1. Anouk - Nouks – site
2. Yvonne – Yvonne_V – Yvonne Veenvliet fotografie – site
3. Suzanne – sdvfoto – sdv fotografie – site

Modellen
1. Bertina - Koekeroekus – Pino - .. – NRPS - 15 jaar – kan een aantal kleine trucjes foto 1 foto2
2. Ellen – elwinfield- Bram – ruin – KWPN bont – 8 jaar – geen bijzonderheden foto 1 foto 2 (heb gewoon geen betere foto's)
3. Ageeth - Auraenguus - Aura – merrie – haflinger – 8 jaar – geen bijzonderheden foto 1 foto 2 foto 3
4. Marjolein – maj0 – Zalina – merrie – KWPN zwartbruin – geen bijzonderheden foto 1 foto 2
5. Chantal (Stal van ’t Heideveld) – cp112 – Nuadhu Nuage – hengst – Tinker zwartbont - Dekhengst met veel behang, M1 dressuur, vrij makkelijk model, heeft nu nog lange manen – foto 1 foto 2
6. Bianca – biancaroze – Bon Aparte – ruin – KWPN bruin – trainen in het Z, nog niet in het Z uitgebracht - foto 1 foto 2
7. Bianca – biancaroze – Wianne – merrie – KWPN – trainen in het L1 - foto 1 foto 2
8. Maris – nobje – Shenda/Poon – merrie – Wit met wit grijze manen en dikke staart – kan los in de paddock, altijd helder tegen heet aan. Houdt wel van een beetje sensatie (staartje komt erop, kan zich er mooi laten zien) foto 1 foto 2

Als het goed is heb ik nu iedereen die zich heeft opgegeven ertussen gezet met foto's :)
Laatst bijgewerkt door elwinfield op 05-04-14 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:47

Koekeroekus schreef:
Als mensen eventueel nog fotografen weten die het leuk lijken om ook mee te gaan. Dan komen we misschien aan genoeg fotografen. Eventueel ook fotografen die niet op bokt zitten.

En marinke? Lijkt het je wat om mee te doen?

Ik ga wat mensen tippen :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:40

Nouks schreef:
Koekeroekus schreef:
Als mensen eventueel nog fotografen weten die het leuk lijken om ook mee te gaan. Dan komen we misschien aan genoeg fotografen. Eventueel ook fotografen die niet op bokt zitten.

En marinke? Lijkt het je wat om mee te doen?

Ik ga wat mensen tippen :)

Super !!

sdvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 12:00

Ik zal ook even wat collega fotografen vragen :-)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:13

sdvfoto schreef:
Ik zal ook even wat collega fotografen vragen :-)

Toppie !

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:35

Ja ik ga mee! :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:37

_Marinke_ schreef:

Gezellig!! Ben echt heel benieuwd naar jou fotokunsten :D
Lijkt me reuze interessant.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 17:53

Jeeej nu hopen dat wij ook mee mogen haha.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:15

Als er geen modellen meet opgeven hebben we precies genoeg haha

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:41

Oh supergaaf! Zocht al een tijdje naar een fotomeeting in de buurt, en dit is zo ontzettend dichtbij dat ik me gewoon moet opgeven.
Ik kan zowel met paard komen als met m'n camera.
Weet niet of ik goed genoeg ben voor de camera, weet niet hoe een fotomeeting werkt, en weet niet hoe ik me moet opgeven. Sorry, maar ik heb dit nooit eerder gedaan, het lijkt me alleen wel supergaaf!...
Moet ik mijn gegevens gewoon aanvullen bij het bestaande lijstje?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:51

Moet je even pb naar ts doen :) en gaat er om dat je kunt oefenen en je portfolio aanvult :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:16

Esaqar schreef:
Oh supergaaf! Zocht al een tijdje naar een fotomeeting in de buurt, en dit is zo ontzettend dichtbij dat ik me gewoon moet opgeven.
Weet niet of ik goed genoeg ben voor de camera, weet niet hoe een fotomeeting werkt, en weet niet hoe ik me moet opgeven. Sorry, maar ik heb dit nooit eerder gedaan, het lijkt me alleen wel supergaaf!...

haha Super leuk! We hebben meer behoefte aan fotografen dan modellen. Zie dit als een mooie kans om te oefenen ! Stuur even een pb naar elwinfield. Zij houd de lijst bij.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:43

Koekeroekus schreef:
Esaqar schreef:

haha Super leuk! We hebben meer behoefte aan fotografen dan modellen. Zie dit als een mooie kans om te oefenen ! Stuur even een pb naar elwinfield. Zij houd de lijst bij.

Oké bedankt, ik heb haar een pb gestuurd!

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 20:25

Fotografen
1. Anouk - Nouks – site
4. Danielle – daniellejody – DW fotografie – site in de maak
5. Sharon – Esaqar – geen – voorbeeld 1 voorbeeld 2 voorbeeld 3

Modellen
1. Bertina - Koekeroekus – Pino - .. – NRPS - 15 jaar – kan een aantal kleine trucjes foto 1 foto2
2. Ellen – elwinfield- Bram – ruin – KWPN bont – 8 jaar – geen bijzonderheden foto 1 foto 2 (heb gewoon geen betere foto's)
3. Ageeth - Auraenguus - Aura – merrie – haflinger – 8 jaar – geen bijzonderheden foto 1 foto 2 foto 3
4. Marjolein – maj0 – Zalina – merrie – KWPN zwartbruin – geen bijzonderheden foto 1 foto 2
5. Chantal (Stal van ’t Heideveld) – cp112 – Nuadhu Nuage – hengst – Tinker zwartbont - Dekhengst met veel behang, M1 dressuur, vrij makkelijk model, heeft nu nog lange manen – foto 1 foto 2
6. Bianca – biancaroze – Bon Aparte – ruin – KWPN bruin – trainen in het Z, nog niet in het Z uitgebracht - foto 1 foto 2
7. Bianca – biancaroze – Wianne – merrie – KWPN – trainen in het L1 - foto 1 foto 2
8. Maris – nobje – Shenda/Poon – merrie – Wit met wit grijze manen en dikke staart – kan los in de paddock, altijd helder tegen heet aan. Houdt wel van een beetje sensatie (staartje komt erop, kan zich er mooi laten zien) foto 1 foto 2
9. Christa – Lovelanga – Liberty – merrie – Draver – kan wat kleine kunstjes, fotogeniek! -foto 1 foto 2 foto 3

Suuuuper leuk dat iedereen zo enthousiast is!! :D

_Marinke_ schreef:

Zou je je gegevens willen doorgeven? Dan zet ik jou er ook bij!!

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 21:55

Fotografen
1. Anouk - Nouks – site
4. Danielle – daniellejody – DW fotografie – site in de maak
5. Sharon – Esaqar – geen – voorbeeld 1 voorbeeld 2 voorbeeld 3
6. Marinke - _Marinke_ - Marinke Burggraaff | Hobby fotografie - site

Modellen
9. Christa – Lovelanga – Liberty – merrie – Draver – kan wat kleine kunstjes, fotogeniek! -foto 1 foto 2 foto 3

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 22:51

Mijn website is nog in de maak, staan nog lang niet alle foto's op. ;)
Heb hier nog wat voorbeeldfoto's: Foto 1, Foto 2, Foto 3 & Foto 4

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 13:38

Zal ik nog een paar dagen wachten voordat ik de 'inschrijving' sluit? Wat zeggen jullie?

8-)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:40

Haha van mij mag hij dicht maarja of ik de gene ben die je moet mee tellen. Ik wil alleen graag mee haha

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:44

Als je hem nu sluit en biancaroze vraagt om zelf 1 van de twee paarden te kiezen. Hoeven de fotografen niet te stemmen en word er niet iemand teleurgesteld. Als er nog fotografen mee willen kan dat altijd nog.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:35

Je kan ook inschrijvingen van de paarden dicht doen en van de fotografen nog niet ;p ik vind alle paarden die er nu staan prachtig, mooi groepje!!

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:04

Was ook mijn idee hoor om er 1 mee te nemen! Als er ruimte is in de 2e ploeg zou het mogelijk zijn dat ik op en neer rijd om de ander op te halen, maar geen must!