Graag meld ik me ook aan als fotograaf. Naam: Martine Boktnaam: martine0503 Website: martinefotografie.weebly.com camera: Canon EOS70D + 70-200mm f/4.0
Marja
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-14 14:34
Bedankt weer voor alle aanmeldingen!
Op 10 april zal ik de fotografen die het worden bekendmaken, zodat deze de datum vrij kunnen houden. De paardenmodellen dus nog niet, deze wil ik nog wat langer de kans geven om zich aan te melden. Ik hoop dat er nog een aantal 'sprookjespaarden' met veel behang en uitstraling bijv. friezen, tinkers en P.R.E.'s zich op willen geven... Voel je vrij om mensen te attenderen op dit topic als je iemand kent met een geschikt paard!
Ik wil me ook graag aanmelden als model! Al heb ik geen barok paard, maar ach die van mij is ook knap!
Naam: Kelly Naam bokt: _KellyAV Naam paard: Varro Ras: kwpn
Ik zou eventueel ook wel mee willen als fotograaf, maar dan puur om te oefenen. Dat ik bijvoorbeeld met iemand mee kan lopen? Ik beschik over een canon 1100D, maar echt professioneel foto's maken kan ik nog niet. Dus als er iemand is die mij met zich mee wil slepen, graag! De foto's kan ik dan natuurlijk wel naar de modellen sturen
Ik wil me wel aanmelden als fotograaf!! Naam: Sunny Naam bokt: Sunnybellami Eventuele website: Op mijn facebook heb ik wel wat foto's staan. https://www.facebook.com/sunny.halsema
SternPhoto
Geplaatst: 06-04-14 10:20
Potverdikkie dan ben ik op vakantie. Was erg leuk geweest anders !!
Ik ben vrij bekend in Noord-Holland, en zou je ook wel willen helpen organiseren?
LBroekhuizen
Geplaatst: 06-04-14 13:41
Oh wat een geweldig goed idee Ik denk dat het geweldig stoer zou staan bij Felix. Ik wil me graag opgeven onder voorbehoud. Ik ben namelijk nog niet zeker van onze vakantiedata.
Ik zou het erg leuk vinden om samen met Felix op de foto te gaan. Maar alleen felix op de foto om de producten te showen is ook al heel gaaf.
Naam: Laura Broekhuizen Naam bokt: boo_laura Naam paard: Felix Ras: Drumhorse (Shire x Tinker) Extra informatie: Felix is erg relaxed en braaf. Ook is hij vrij groot, 165 m. Foto's:
Meer foto`s in mijn profiel.
sunnybellami
Geplaatst: 06-04-14 21:50
In mijn vorige bericht heb ik me aangemeld als fotograaf, mijn website is sinds vandaag online dus stuur ik even een link aangezien op mijn facebook niet veel staat. Ik ben nog beginnend fotografe maar wil graag ervaring opdoen. Naam: Sunny Naam bokt: Sunnybellami Eventuele website: http://shshots.weebly.com
Sjolvir
Geplaatst: 06-04-14 22:21
Wat vermeld je in ieder geval in je aanmelding? Modellen: Naam: Sjolvir Naam bokt: Sjolvir Naam paard: Tobago aus der schützenden Hand Ras: Original Knabstrupper Extra informatie: Paard heeft eigenlijk altijd oortjes naar voren en zachte blik. Meer foto's in profiel. Kan los tussen prikpalen met draad. Staat vaak los tijdens fotoshoots. (afh. van zijn state of mind en de omgeving uiteraard, maar scheelt heel veel touwtjes weg fotoshoppen) Kan met bijna alle bitten gereden worden. (ook kandare, loopt voor de wagen op liverpool)
Foto's van paard alleen is prima, maar ook prima als ik er bij moet op de foto (naast of op).
Foto's: Foto van september 2012, dan dus vol in het haar.
Foto van april 2013, geschoren, vandaar vreemde kleur en scheerpatroon zichtbaar.
OF.. niet barok paard
Sjolvir Sjolvir Fjorden paard Vriendelijke blik, altijd oortjes naar voren, grote vriendelijke ogen. Kan met alle soorten harnachement gereden worden, ook alle bitten. Kan los staan (afh. van omgeving en state of mind), kan los in prikpalen omheining.
Momenteel lange manen aan het kweken, zijn halverwege, aug. zullen ze lang zijn, of weer kort indien gewenst.
Met of zonder eigenaar op de foto maakt niet uit.
Datum die er nu staat is geen probleem NH ook niet meteen, maar wel afh. van de uiteindelijke locatie. (Den Helder is me bv echt te ver weg)
Ik fok nrps en nas pony's met een normaal hoofd. Ik heb een Appaloosa merrie met uitstraling staan, een palomino in de dressuur actief, een wildkleur vos met super mooie manen en een prinsesjes uiterlijk. Wildkleur vos Danika Nrps 2 jaar http://i770.photobucket.com/albums/xx34 ... c7Qz3Y.jpg
Ik heb dan wel geen barok paard, wel een hele fotogenieke witte ijslander met veel behang en een super uitstraling. Hij kan wat vrijheidsdressuur, kan los in een paddock en staat bij het poseren vaak zonder touwtje. zie een eerder topic: [ITP] Fotomeeting Dijkgatbos, Reynir de witte IJslander
Ik zie dat TS in Wervershoof woont, lekker dicht bij, wij komen uit Medemblik
paardjes123
Geplaatst: 07-04-14 20:33
Ik wil wel komen met mijn merrie met veulen, mits de datum snel bekend word zodat ik vrij kan vragen en de locatie veilig is voor merrie/veulen. Veulen moet nog geboren worden Modellen: Stippel met veulen Naam: Femke Naam bokt: Paardjes123 Naam paard: Peru´s con-ce-quent naam veulen nog onbekend.... Ras: appaloosa (7/8 knabstrupper) Extra informatie: Merrie gaat niet los, kan wel onder het zadel
Bedankt, ik zie alleen geen veulen halstertjes op de site
nine1987
Geplaatst: 07-04-14 20:51
Ik wil me graag opgeven als model..
Boktnaam: Nine1987 Naam paard: Wiebe (stamboeknaam Ysbrand fan Tomas-Hof) Ras: (as te be expected) Fries Bijzonderheden: pas 1 meeting gehad, dus niet veel ervaring.. Ben wel in het bezit van het valiente hoofdstel met borsttuig..
Stand:
OHZ:
Even voor t tuig (ben niet zeker van de naam, maar t is dus dit.. Gekocht bij jullie \) Ik zou overigens heel graag voor de shoot het zilver hongaarse bit erbij willen proberen als dat mag.. Als Wiebe er goed op loopt, en het staat goed, dan koop ik het die dag meteen van je. Zijn maat is 12,5.