Selectie van de modellen De fotografen mogen 2 modellen per PB aan Cynn voorstellen, deze mogen tot 31 mei worden aangemeld. Daarna gaat er gestemd worden. Er gaan totaal 8 modellen mee. De uitslag wordt 1 juni uiterlijk bekend gemaakt. Als alle stemmen eerder binnen zijn, wat meestal wel zo is, wordt de uitslag eerder bekend. Wie daarna nog aanmeld komt gewoon onderaan de reservelijst te staan.
Meld dus ook als je een model gaat vragen, de datum en reserve datum van de meeting en leg duidelijk uit dat er alsnog GESTEMD gaat worden en wanneer! Kunnen ze de dag vrij houden en het goed in de gaten houden, iedereen goed op de hoogte = iedereen blij (hoop ik )
Modellenlijst Ik hou de aanmeldingen die ik per PB krijg bij in een Word bestand en maak altijd een overzicht met foto’s van de modellen en die zet ik dan hier neer. Ik probeer het iedere dag bij te werken, maar soms heb ik het een dagje druk met school of heb ik een sociaal leven ( ). Dus als je er als model nog niet bijstaat, schrik niet, ik bevestig je aanmelding per PB maar je komt in het overzicht zodra ik kan!
Laatst bijgewerkt door Cynn op 01-04-14 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Selectie van de modellen De fotografen mogen 2 modellen per PB aan Cynn voorstellen, deze mogen tot 31 mei worden aangemeld. Daarna gaat er gestemd worden. Er gaan totaal 8 modellen mee. De uitslag wordt 15 juni uiterlijk bekend gemaakt. Als alle stemmen eerder binnen zijn, wat meestal wel zo is, wordt de uitslag eerder bekend. Wie daarna nog aanmeld komt gewoon onderaan de reservelijst te staan.
Meld dus ook als je een model gaat vragen, de datum en reserve datum van de meeting en leg duidelijk uit dat er alsnog GESTEMD gaat worden en wanneer! Kunnen ze de dag vrij houden en het goed in de gaten houden, iedereen goed op de hoogte = iedereen blij (hoop ik )
Modellenlijst Ik hou de aanmeldingen die ik per PB krijg bij in een Word bestand en maak altijd een overzicht met foto’s van de modellen en die zet ik dan hier neer. Ik probeer het iedere dag bij te werken, maar soms heb ik het een dagje druk met school of heb ik een sociaal leven ( ). Dus als je er als model nog niet bijstaat, schrik niet, ik bevestig je aanmelding per PB maar je komt in het overzicht zodra ik kan!
Vraagje: betreft het Kootwijkerzand, Kootwijk of Kootwijkerzand, Amersfoort? Misschien een blonde vraag, maar ik kom in googlemaps dus op 2 verschillende plaatsen uit