Foto's moet ik denk ik mijn moeder lief aan kijken ben meer dan 30 kilo afgevallen dus ik heb geen goeie foto's meer , ik heb ook meerdere kostuums dus die kan ik ook meenemen als jullie dat leuk vinden oa prinsessen jurken, Alice in wonderland, gotische jurken, historische jurken en ook lolita kleding
Legoblokje
Geplaatst: 27-03-14 18:55
Wat goed van je dat je zoveel bent afgevallen, Marjola!
Het valt hier een beetje stil haha! Nikki, hoe en wat is de bedoeling, ik bedoel; moeten de modellen uitgekozen worden? Bepaald thema?
DjobliLover
Geplaatst: 28-03-14 19:59
Als er weer een meeting met paarden is hoor/zie ik het graag
Ik wil ook wel graag meedoen als model! Wil al tijden leuke fotos van mezelf hebben en als een ander ze dan in dr portfolio wil, succes . Fotos staan wel in mijn profiel, al zijn die wel wat ouder.... Hoor graag meer plannen!
misschien een idee om een datum vast te stellen? Ik denk dat er wel een paar afvallen door de datum. (: en zo kunnen er ook mensen weer bijkomen die op die dag wel kunnen.
Dit is leuk dicht bij mijn huis Zou me graag opgeven als model! Mijn naam is Suzette en ik ben 19 jaar oud, al een paar meetings gedaan maar zeker geen doorgewinterd model