Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amyz schreef:7 juni is het bruges arabian horse event, 14 juni het Arabian Horse Weekend st oedenrode en 5 juli de emerald trophy België.
Ik weet natuurlijk niet wie er allemaal niet naar die shows gaan maar ik denk dat het in elk geval niet de meest handige data zijn.. Zelf ga ik sowieso naar al deze shows.
XxJustinexX schreef:amyz schreef:7 juni is het bruges arabian horse event, 14 juni het Arabian Horse Weekend st oedenrode en 5 juli de emerald trophy België.
Ik weet natuurlijk niet wie er allemaal niet naar die shows gaan maar ik denk dat het in elk geval niet de meest handige data zijn.. Zelf ga ik sowieso naar al deze shows.
Tja.. dat blijf je altijd houden.. Denk dat de ts zich gewoon het beste aan de genoemde datums kan houden
amyz schreef:Ik snap dat je onmogelijk met alles rekening kunt houden maar aangezien je Arabieren op de foto wilt zetten leek het me niet heel handig om dit te plannen tijdens arabierenshows![]()
Helaas houdt het voor mij dan op, iedereen veel plezier gewenst verder
Blitz22 schreef:WiancaR en ik hebben besloten dat deze meeting met kruisingen ook mogen als er maar arabier in zit.
er komt nog een topic voor een andere maand met alleen volbloeden. dit is zo besproken omdat er een aantal shows zijn.
Dus kruisingen mogen ook allemaal aanmelden.