[fm] Bijzonder paarden omg Westland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: [fm] Bijzonder paarden omg Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 18:47

Staelduinse bos?

MaximeFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:01

Joysieee schreef:
Ik heb me ook opgegeven als model, weet niet of het uit maakt dat ik pas 12 ben? :o

Zijn maar cijfertjes denk ik altijd maar :D

MaximeFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:02

Staelduinsebos is ook erg gaaf ja, ook een stukje erna waar je flink weg kan sprinten

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:04

Meijendal is ook erg leuk, weet alleen niet of dat een beetje in de buurt is..

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:26

Staelduinsebos inderdaad ja :D

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:50

Zonsondergang shoot lijkt me erg gaaf! Nog niet eerder gedaan. Verder ben ik niet zo bekend met mooie plekken/stranden waar paarden toegelaten worden.

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:21

Als het bij het staelduinse bos is wil ik ook wel meedoen met mijn ijslander. Ik heb nl geen transport en dit is voor mij wel in de buurt.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 09:19

Ik ga vanmiddag de lijst weer plaatsen met nieuwe aanmeldingen.
Ik ga dan ook opzoek naae Staelduinsebos :)

LisaaSophieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:25

Leuk, word het staelduinse bos of is het niet zeker?

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:43

staelduinse bos valt onder 's-Gravenzande ‎ zie ik net maar goed valt ook onder westland, en dan ergens tegen hoek van holland aan dacht ik?

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:45

met je paard mag je niet buiten de oude hooislag begeven, weet iemand welk gedeelte dat is en hoe groot het daar is?

MaximeFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:55

Ja ik reed daar altijd, is zeg maar vanaf de ingang tot de uitgang dt pad, dus je magzeg maar niet de zij paden ik als ik het goed heb :o

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:56

is dat een grote plek waar je met meerdere paarden kan staan (niet op een kluitje)?

MaximeFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 10:17

Jaa je hebt ongeveer op t midden best een grote plek om te staan :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 13:38

Ik zie dat je inderdaad alleen op de Oude Hooislag mag met een paard. Dan lijkt het mij toch niet zo'n geschikte locatie. Zo veel ruimte heb je dan niet

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:40

Duinen mag je absoluut niet in met je paard, wordt hier zeker ook niet op prijs gestelt doe je het wel en ze zien je heb je een hele dure boete aan je kont hangen. Ik woon naast t strand en ben er dagelijks te vinden met paard of zonder haha. Strand hier is wel heel mooi dus dat is nog een optie maar dan inderdaad zoals jullie al zeiden voor mei. Prinsenbos mag je zover ik weet niet met paarden komen, zeker de zomer niet is namelijk voor kinderen.
Stealduinse bos is wel mooi! Je hebt ook nog een stuk dat zit vlak bij scheveningen heet zoals wij t noemen de bosjes van poot weet de echte naam niet haha dat is veel bos met bergen ook wel grappig wel veel honden.

Ik wil me graag opgeven als fotograaf demi als het wel beter gaat als vorige keer haha ik stuur je een pbtje ik woon in monster dus voor mij naast de deur t westland xd

erna jaa leuk he dat was die van mij vorig jaar in terheijde zonsondergang die was zeeeer geslaagd maar dat is idd niet te doen met 8 modellen maar idd 5 is beter is ook wel onwijs gaaf hoor demi zonsondergang vond dat echt heel gaaf om te doen!!:d

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:43

Ik vond het ook gaaf, doe het gráág nog een keer :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:45

Misschien als ik in een creatieve bui ben organiseer ik er nog wel een keer 1 van de zomer maar moet even passen en meten aangezien ik ook nog fulltime werk en daarbij ook nog een opleiding doe haha xd wil zooo graag fotograferen maar soms vergeet k even dat dagen maar 24 uur duren haha xd

LisaaSophieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:47

_Lisaa_ schreef:
Duinen mag je absoluut niet in met je paard, wordt hier zeker ook niet op prijs gestelt doe je het wel en ze zien je heb je een hele dure boete aan je kont hangen. Ik woon naast t strand en ben er dagelijks te vinden met paard of zonder haha. Strand hier is wel heel mooi dus dat is nog een optie maar dan inderdaad zoals jullie al zeiden voor mei. Prinsenbos mag je zover ik weet niet met paarden komen, zeker de zomer niet is namelijk voor kinderen.
Stealduinse bos is wel mooi! Je hebt ook nog een stuk dat zit vlak bij scheveningen heet zoals wij t noemen de bosjes van poot weet de echte naam niet haha dat is veel bos met bergen ook wel grappig wel veel honden.

Ik wil me graag opgeven als fotograaf demi als het wel beter gaat als vorige keer haha ik stuur je een pbtje ik woon in monster dus voor mij naast de deur t westland xd

erna jaa leuk he dat was die van mij vorig jaar in terheijde zonsondergang die was zeeeer geslaagd maar dat is idd niet te doen met 8 modellen maar idd 5 is beter is ook wel onwijs gaaf hoor demi zonsondergang vond dat echt heel gaaf om te doen!!:d

Wat ik bedoeld is ook een weggetje net voor de duinen. :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:49

Aaah okee op die manier, maar ook dat mag niet haha je mag alleen de strand opgangen op met je paard en verder niet ook niet de fietspaden op die er nu net nieuw zijn aangelegd dat willen ze niet heb er zelf ook al aantal keer gezeik overgehad als k er reed. In de winter doen ze niet zo moeilijk maar in de zomer huilen ze al als je er nog geen 3 millimeter in staat haha xd

madestein is trouwens ook mooi, heb k al is een meeting gedaan en is onwijs mooi bos zeker met paarden maar dn heb je in de zomer weer t gezeur dat daar heeeel veel badgasten liggen dat is wel jammer. Uithof is ook een mooi gebied maar dat is vooral ruiterpad weet niet of dat handig is? Je hebt ook nog een stuk vlak bij kijkduin puinduinen daar mag je wel met paard in en is allemaal bergen en strand is ook wel gaaf!! Verder heb k niet zoveel ideeën meer voor plekken hier in de buurt haha xd

LisaaSophieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:52

_Lisaa_ schreef:
Aaah okee op die manier, maar ook dat mag niet haha je mag alleen de strand opgangen op met je paard en verder niet ook niet de fietspaden op die er nu net nieuw zijn aangelegd dat willen ze niet heb er zelf ook al aantal keer gezeik overgehad als k er reed. In de winter doen ze niet zo moeilijk maar in de zomer huilen ze al als je er nog geen 3 millimeter in staat haha xd

Volgensmiij mag het wel daar. Met noordland reden we daar ook. Als ik me nie vergis hoor. Tis al weer even geleden.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:54

Das inderdaad bij sgravenzande dat weet ik niet maar hierzo bij mij achter dus kijkduin tot en met terheijde mag je niet de duinen in. Als t bij sgravenzande wel mag is dat ook nog een idee inderdaad!!

LisaaSophieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:54

Plas van alle winden? Daar rij ik altijd.. Tis wel redelijk klein ..

LisaaSophieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:56

_Lisaa_ schreef:
Das inderdaad bij sgravenzande dat weet ik niet maar hierzo bij mij achter dus kijkduin tot en met terheijde mag je niet de duinen in. Als t bij sgravenzande wel mag is dat ook nog een idee inderdaad!!

Ik rij daar ook vaker en tot nu toe niks van gehoord dus het zal wel goed zijn :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:58

Dan zal het inderdaad gewoon goed zijn! K kwam vroeger ook altijd op noordland volgens mij weet k wel wie jij bent maar kon op je profiel geen goede foto vinden haha xd maar volgens mij heb k je daar wel is gezien!