Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lisaa_ schreef:Duinen mag je absoluut niet in met je paard, wordt hier zeker ook niet op prijs gestelt doe je het wel en ze zien je heb je een hele dure boete aan je kont hangen. Ik woon naast t strand en ben er dagelijks te vinden met paard of zonder haha. Strand hier is wel heel mooi dus dat is nog een optie maar dan inderdaad zoals jullie al zeiden voor mei. Prinsenbos mag je zover ik weet niet met paarden komen, zeker de zomer niet is namelijk voor kinderen.
Stealduinse bos is wel mooi! Je hebt ook nog een stuk dat zit vlak bij scheveningen heet zoals wij t noemen de bosjes van poot weet de echte naam niet haha dat is veel bos met bergen ook wel grappig wel veel honden.
Ik wil me graag opgeven als fotograaf demi als het wel beter gaat als vorige keer haha ik stuur je een pbtje ik woon in monster dus voor mij naast de deur t westland xd
erna jaa leuk he dat was die van mij vorig jaar in terheijde zonsondergang die was zeeeer geslaagd maar dat is idd niet te doen met 8 modellen maar idd 5 is beter is ook wel onwijs gaaf hoor demi zonsondergang vond dat echt heel gaaf om te doen!!:d
_Lisaa_ schreef:Aaah okee op die manier, maar ook dat mag niet haha je mag alleen de strand opgangen op met je paard en verder niet ook niet de fietspaden op die er nu net nieuw zijn aangelegd dat willen ze niet heb er zelf ook al aantal keer gezeik overgehad als k er reed. In de winter doen ze niet zo moeilijk maar in de zomer huilen ze al als je er nog geen 3 millimeter in staat haha xd