AniiQue schreef:Ja ik was al aan het kijken. Tender en djenna zijn super samen haha! Nieuwe hond erbij die rex of?
Haha ja die zullen we gaan crossen samen! Nee rex woonde altijd bij pap, maar nu sinds een 2 maanden bij mij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:
Citaat:Paarden
- GEM | Andalusier |Foto | loopt voor de koets
- Aagje_Nimbly | KWPN | Vian | Foto Foto Foto | L1 dr, kusje, flemen, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, nee schudden en dekje van de rug afpakken
- Aagje_Nimbly | Haflinger | Bianca |Foto Foto | L1 dr, Kusje, flemen, jambette, spagaat en begin van het compliment
- Zhippo | KWPN? | Zhippo | Foto Foto Foto | M2, op Z niveau getraind, kent de jambette, flemen, kusje, piaffe. Hij kan op stang en trens worden gereden.
- KittyDylan | onbekend | Kitty | Foto
-
-
-
Citaat:Honden
- AniiQue | Australian Cattle dog | Djenna | Foto Foto | zit, down, pootje, plat, rollen, blaffen, hoogzitten, opspringen.
- AniiQue | Rotweiler | Shira | Foto | zit, down en poot, Heeft geen staart
- Mirriejj | Border collie bruin/wit | Tender | Foto | buigen, twist/turn, mooi zitten, rollen, poot over snuit
- Mirriejj | Mechelse herder | Rex | Foto |
- MareVeer | Border Terrier | Puck | [url]Foto[/url] |
- MareVeer | Border Terrier / Mopshond mix | Bowie | [url][/url] | Pootje geven, heeft een onderbeet
- NoName126 | Nova Scotia duck tolling retriever | Jillz | Foto Foto Foto Gaat mee op jacht, kan ook kunstjes, luistert goed
- Pattypaard | Rotweiler | Quincy | Foto Foto Foto | zit, poot, high five, ten five, opspringen, liggen,
-
-
zipfu schreef:ik wil me graag aanmelden, ik heb een fjord die gewoon een echte fjord en super braaf is, en ik heb sinds kort een hond die super luistert, een kruising border collie/labrador..........
Ik werk alleen in de zorg dus kan niet zo goed vooruit plannen.....
Ik heb ook nog een echtte ras typische haflinger.... maar wil niet alles mee op pad nemen....... zal op zoek gaan naar foto's......
Citaat:
Citaat:Paarden
- GEM | Andalusier |Foto | loopt voor de koets
- Aagje_Nimbly | KWPN | Vian | Foto Foto Foto | L1 dr, kusje, flemen, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, nee schudden en dekje van de rug afpakken
- Aagje_Nimbly | Haflinger | Bianca |Foto Foto | L1 dr, Kusje, flemen, jambette, spagaat en begin van het compliment
- Zhippo | KWPN? | Zhippo | Foto Foto Foto | M2, op Z niveau getraind, kent de jambette, flemen, kusje, piaffe. Hij kan op stang en trens worden gereden.
- KittyDylan | onbekend | Kitty | Foto
- zipfu | Haflinger | Fury | Foto | het stevige ouderwetse type
- zipfu | Fjord | Yanneke | Foto |
-
Citaat:Honden
- AniiQue | Australian Cattle dog | Djenna | Foto Foto | zit, down, pootje, plat, rollen, blaffen, hoogzitten, opspringen.
- AniiQue | Rotweiler | Shira | Foto | zit, down en poot, Heeft geen staart
- Mirriejj | Border collie bruin/wit | Tender | Foto | buigen, twist/turn, mooi zitten, rollen, poot over snuit
- Mirriejj | Mechelse herder | Rex | Foto |
- MareVeer | Border Terrier | Puck | [url]Foto[/url] |
- MareVeer | Border Terrier / Mopshond mix | Bowie | [url][/url] | Pootje geven, heeft een onderbeet
- NoName126 | Nova Scotia duck tolling retriever | Jillz | Foto Foto Foto Gaat mee op jacht, kan ook kunstjes, luistert goed
- Pattypaard | Rotweiler | Quincy | Foto Foto Foto | zit, poot, high five, ten five, opspringen, liggen,
- zipfu | mix border collie labrador | Bowie | Foto Foto
-