Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik persoonlijk vind dat je niet een model als zijnde portfolio model kan opgeven als je geen leuke locatie te bieden hebthet gaat immers om een portfolioshoot en niet een oefenshoot (is wat ik uit de OP op kan maken...) Dan moet het model wel iets kunnen toevoegen aan een portfolio
Ik wil geen paard op een industrieterrein op de foto gaan zetten ofzo
al zou dat ook wel een leuk effect geven maar hopelijk is mijn punt duidelijk ahha
lifaya schreef:Maar niet alle modellen kunnen met een paard naar een andere locatieheb al vaker meegemaakt bij (betaalde) shoots dat de locatie echt bagger was
dan moet je het doen met 1 boompje ofzo midden in een woonwijk ofzo
lifaya schreef:Qua modellen zelf vind ik het belangrijkste dat ze goed in hun vacht zitten, dus niet half geschoren ofzo, en dat ze goed op conditie zijn. Niet te mager, spierloos of te dik dusVerder moet je als fotograaf in principe van elk paard wel mooie foto's kunnen maken, maar een palomino of valk is natuurlijk altijd net iets leuker dan een saaie bruine of schimmel of vos
lifaya schreef:even een leuk voorbeeldje. Stel er valt heeeeel veel sneeuw.... dan vind ik elk paard leuk om te fotograferen zolang het maar goed in de vacht zit en op conditie is én dat die los mag rennen met een leuke achtergrondDan voldoet alles
![]()
mavantos schreef:Ik heb eventueel een zwarte met 4 witte voetjes en een snebje. Loopt Z2/ZZLicht/junioren en zit goed in de spieren. Sjiek hoofd en zowel op trens als op stang en trens gereden. We beschikken over bos, maar ben daar zelf nog niet echt geweest. Zou wel mooi moeten zijn. We staan op een stal met een buitenbaan langs een stukje gras en bomen.