Een unieke meeting, modellen in stijl met hun paard 'DEEL 2'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:44

marjonrebel schreef:
Mijn vraag is dus aan de fotografen wat jullie graag zouden willen zien, en wat de andere modellen doen.
Zodat we niet allemaal hetzelfde doen.

Zelf dacht ik om als indiaan te komen, met alleen een touwhalster om en een barebackpad (zonder zadel dus), waarschijnlijk met schapenvel dekje. En daarbij passende kleding natuurlijk.

ik sta reserve maar vind dat wel een leuk idee! welke kleuren had je in gedachten :) ?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:35

Ik ben vooral benieuwd naar de sprookjesmodellen.

Mocht er nu iemand een lange, witte jurk hebben met blote rug, dan zou ik dat helemaal geweldig vinden. :D Of een soort jurk waarbij je in tegenlicht het silhouet goed kan door zien, vind ik ook machtig.

Anyway, ik ben heel erg benieuwd gewoon. :D

Vraagje voor Pride en ruiter, komen jullie in een passende westernoutfit ? Zonder verf op paard ? Of moet ik eerder richting indiaan denken, met rode cirkels rond Pride zijn ogen ofzo ? :D

Ik vind het alleen heel erg jammer dat Sjol niet mee komt, denk nl dat dat geweldige kostuums zouden zijn. :D

Suuszels

Re: Een unieke meeting, modellen in stijl met hun paard 'DEEL 2'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:45

Ik ben ook erg benieuwd :) Op zich heb ik nog niet eerder een themashoot gehad dus vind alles al leuk.

Als Rianne als western/cowgirl komt en Marjon als indiaan hebben we dan 2 sprookjes, hierbij denk ik aan iets prinsesserigs? Ik weet niet wat jullie zelf aan materiaal hebben :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 16:01

Oke ik ben klaar :o

Eigen outfit:
Ik kom in mijn roze disney jurk (deze heb ik al). Hij komt net boven de knie en heeft ongeveer 6 lagen Tule dus valt erg wijd. De bovenkant zit vol met glitter en is vastgemaakt met een strik aan de achterkant.
Ik wil graag zonder schoenen komen, dus met blote voeten. Ik denk persoonlijk dat dit het mooist is, wat denken de fotografen hiervan?

Haar/Make-up:
Ik wil graag een tyara in mijn haar of een bloemenkrans. Misschien is een bloemenkrans subtieler en kan ik dan laten matchen met Ivy. Wat denken jullie? Bloemen of een Kroontje? Qua make-up wil ik graag goud of roze gebruiken. Dit doe ik gewoon zelf (heb visagie cursus gehad). Mijn haar doe ik denk ik gewoon krullen.

Ivy:
Ik kom met Ivy zonder zadel en een bruin bitloos hoofdstel. Haar manen en staart volledig gewassen en los. In haar manen wil ik verschillende bloemen doen zo dat ze goed bij het thema past. Ik kan ook gewoon draven en galoperen met haar zonder zadel. Ze kan ook enkele vrijheidsdressuur kunsten. Dit is misschien ook leuk om te gebruiken.

Mijn moodboard voor de meeting is:
http://www.pinterest.com/caitlinnnvr/paarden-meeting-deel-2-met-ivy/

Ik hoop de andere modellen te inspireren een beetje hetzelfde op te stellen :)

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:03

_Caitlinnn schreef:
Oke ik ben klaar :o

Eigen outfit:
Ik kom in mijn roze disney jurk (deze heb ik al). Hij komt net boven de knie en heeft ongeveer 6 lagen Tule dus valt erg wijd. De bovenkant zit vol met glitter en is vastgemaakt met een strik aan de achterkant.
Ik wil graag zonder schoenen komen, dus met blote voeten. Ik denk persoonlijk dat dit het mooist is, wat denken de fotografen hiervan?

Haar/Make-up:
Ik wil graag een tyara in mijn haar of een bloemenkrans. Misschien is een bloemenkrans subtieler en kan ik dan laten matchen met Ivy. Wat denken jullie? Bloemen of een Kroontje? Qua make-up wil ik graag goud of roze gebruiken. Dit doe ik gewoon zelf (heb visagie cursus gehad). Mijn haar doe ik denk ik gewoon krullen.

Ivy:
Ik kom met Ivy zonder zadel en een bruin bitloos hoofdstel. Haar manen en staart volledig gewassen en los. In haar manen wil ik verschillende bloemen doen zo dat ze goed bij het thema past. Ik kan ook gewoon draven en galoperen met haar zonder zadel. Ze kan ook enkele vrijheidsdressuur kunsten. Dit is misschien ook leuk om te gebruiken.

Mijn moodboard voor de meeting is:
http://www.pinterest.com/caitlinnnvr/paarden-meeting-deel-2-met-ivy/

Ik hoop de andere modellen te inspireren een beetje hetzelfde op te stellen :)

super leuk idee, met Ivy komt dat denk ook heel mooi over! Ik zou een bloemen krans
doen maar ben reserve haha wilde toch even mijn mening geven :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 16:11

chriske schreef:
super leuk idee, met Ivy komt dat denk ook heel mooi over! Ik zou een bloemen krans
doen maar ben reserve haha wilde toch even mijn mening geven :)

Ik ben blij met alle reacties en dus ook van jou gek :P
En denk idd ook dat ivy haar uiterlijk heel goed bij dit thema past :)

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:12

jeah haha :P
jah denk ik ook, mooi met bloemetjes in de manen. geeft denk ik een hele mooie sfeer :)

Aser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 16:23

Jeetje ik ben helemaal verbaasd. Ik open heel toevallig dit topic om te kijken wie er mee gaat naar deel 2 en daar staat mijn paard gewoon bij..... ongelooflijk!!! en meteen dacht ik wat erg...... heb ik net afgelopen zondag haar manen op knotten lengte eraf gehaald. Wat erg!!! Daar ga ik maar wat op verzinnen.

Mijn idee was en is dus om mijn merrie zoveel mogelijk een sprookje uit te laten beelden. Dat vergt wel wat creativiteit maar ik zal de plannen even concreet uitwerken en dan hoor ik graag hoe het plaatje er nog beter uit kan zien volgens de fotograven. Helemaal gaaf Di en ik zijn van de partij!

Meijer1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:17

@Dat is inderdaad een leuke verrassing :p Dat je er in staat.

@ Misschien kun je witten en roze bloemen gebruiken om ook roze bloemen in de manen van Ivy te doen. Denk dat je paard anders erg zwart/wit over komt ?

Misschien leuk voor je make up om plak diamantjes te doen. Kun je bij de action kopen en dan hem je er veel? Misschien ook leuk om zijn staart dag van te voren in te vlechten dat je de dag erna krullen hebt? Kun je mooi de bloemen in de staart doen ?

Zijn maar ideeën :D

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:00

Kan ik mij nog aanmelden als reserve fotograaf? Lijkt me een leuke meeting! :j

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 12:12

Meijer1990 schreef:
@ Misschien kun je witten en roze bloemen gebruiken om ook roze bloemen in de manen van Ivy te doen. Denk dat je paard anders erg zwart/wit over komt ?

Misschien leuk voor je make up om plak diamantjes te doen. Kun je bij de action kopen en dan hem je er veel? Misschien ook leuk om zijn staart dag van te voren in te vlechten dat je de dag erna krullen hebt? Kun je mooi de bloemen in de staart doen ?

Zijn maar ideeën :D

Ja goede ideeen :)
Ik dacht zelf ook al meer roze dan wit omdat ze zelf natuurlijk vrij witte manen heeft en de bloemen dan misschien wat weg vallen. Wil dan ook kijken voor witte bloemetjes met bijv een geel midden (zodat het wat meer opvalt). ik wil alleen wel graag kijken voor een soort van madeliefjes. Dit voor de sfeer en omdat die er wat echter uit zien dan bijvoorbeeld al die lelijke nep rozen haha

Oja leuk! heb je die diamantjes bij de action?
En hoe zal ik die plakken dan? Bij het oog bijv?

En met die staart, ook een goed plan! :P
Twijfelde idd over ook bloemen in de staart, soms vind ik dat er wat goedkoop ofzo uit zien omdat het zo snel uitzakt enzo.

Meijer1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:25

De diamantjes kan je bij je ogen plakken. Weet alleen niet hoe lang ze ook echt blijven plakken (heb ze alleen daar zien liggen :+)

Misschien is kamille wat als bloem? Is wat groter als een madeliefje dus wat meer zichtbaar?
Maar met echte bloemen heb je soms wel dat je ze snel oud worden. Dus moet je ze pas op locatie in doen en wat reserve meenemen denk ik? Voor de zekerheid.

Bloemen in de staart kan denk ook alleen bovenin omdat ze anders de bloemen met een zwiep er uit slaat. Misschien daar inderdaad weg laten :+

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:04

Eigen outfit:

Een bruine suede broek of suede jurk/rok met top, ik ben aan het kijken of ik een indianen pakje van de carnaval te vinden of dat ik iets anders verzin. Waarschijnlijk met blote voeten

Haar/Make-up:

Wil graag een tooi in mijn haren met twee vlechten heb lang donker haar

Fuego

Ik wil met fuego zonder zadel of alleen met lamsvel dek komen en zonder hoofdstel waarschijnijk een touw halster, misschien kan ik hem ook beschilderen met verf? maar weet niet of jullie zoeits leuk vinden

moodboard

http://www.pinterest.com/memissyme/shoot-indiaan/

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 16:48

Meijer1990 schreef:
De diamantjes kan je bij je ogen plakken. Weet alleen niet hoe lang ze ook echt blijven plakken (heb ze alleen daar zien liggen :+)

Misschien is kamille wat als bloem? Is wat groter als een madeliefje dus wat meer zichtbaar?
Maar met echte bloemen heb je soms wel dat je ze snel oud worden. Dus moet je ze pas op locatie in doen en wat reserve meenemen denk ik? Voor de zekerheid.

Bloemen in de staart kan denk ook alleen bovenin omdat ze anders de bloemen met een zwiep er uit slaat. Misschien daar inderdaad weg laten :+

Ach dan maken we ze gewoon met nagellijm vast dan blijft het wel zitten _O-

Vind die bloemen idd wel leuk ja! :)
Maar vind deze ook leuk:
Afbeelding

Meijer1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:11

Marjon @ Leuk idee. Met verf is juist gaaf! En als je in je eigen haar veren hebt is het misschien leuk om dit ook op het halster of in de manen terug te laten komen van het paard?

Caitlin@ Dat zijn zeker mooie bloemen. Past ook erg mooi bij de kleur van jou jurk denk ik.

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:12

marjonrebel schreef:
Eigen outfit:

Een bruine suede broek of suede jurk/rok met top, ik ben aan het kijken of ik een indianen pakje van de carnaval te vinden of dat ik iets anders verzin. Waarschijnlijk met blote voeten

Haar/Make-up:

Wil graag een tooi in mijn haren met twee vlechten heb lang donker haar

Fuego

Ik wil met fuego zonder zadel of alleen met lamsvel dek komen en zonder hoofdstel waarschijnijk een touw halster, misschien kan ik hem ook beschilderen met verf? maar weet niet of jullie zoeits leuk vinden

moodboard

http://www.pinterest.com/memissyme/shoot-indiaan/

Super leuk idee!

jah die bloemen zijn zeker mooi Caitlin :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:17

Ik vind zo'n soort touwhalster erg mooi voor een "indianenpaard" http://www.horsecharms.eu/nl/prijspakkerindianenstijl

of in elk geval met van die veertjes, is waarschijnlijk ook wel zelf te maken?

Zal binnenkort ook eens op pinterest een moodboard maken, maar ik vind de ideeën wel al heel leuk.
Mooie bloemen ook!
Vind het wel leuk dat we wat variatie in de thema's hebben.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:50

Suuszels zo een touwhalster heb ik in het roze en ook met veertjes!!
Maar misschien ook nog wel andere kleuren die ik misschien van iemand kan lenen :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 09:20

Oh die bloemen die ik bedeol heten gerbera's die zijn er vast ook wel nep :P

Ik vind een touwhalster ook altijd mooi :)
Echter vind ik roze altijd het net weer niet, het staat onwijs leuk maar bij een thema shoot vind ik het wat minder. Maar misschien denkt de rest hier anders over :)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:24

Ik ben confused, ik dacht dat ik al geselecteerd was voor de meeting en nu sta ik als reserve.. Of ben ik nu helemaal in de war met een andere meeting?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 10:30

Anna_Dani schreef:
Ik ben confused, ik dacht dat ik al geselecteerd was voor de meeting en nu sta ik als reserve.. Of ben ik nu helemaal in de war met een andere meeting?

je bent eerste reserve bij de deel 2 meeting, vanaf het begin al :)

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:53

Haha oke, duidelijk in de war met een andere meeting dus.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:39

_Caitlinnn schreef:
Oh die bloemen die ik bedeol heten gerbera's die zijn er vast ook wel nep :P

Ik vind een touwhalster ook altijd mooi :)
Echter vind ik roze altijd het net weer niet, het staat onwijs leuk maar bij een thema shoot vind ik het wat minder. Maar misschien denkt de rest hier anders over :)

Ik kan denk ik ook wel gewoon naturel tinten touwhalster lenen, kan ook gewoon van alles wat mee nemen en dan alsnog daar kijken wat mooist is

Meijer1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:49

Naturelkleur halster is leuk. Want als je met verf wil werken word het zo ie zo anders erg veel kleur.

Misschien heb je tegen die tijd ook paarse heide ???

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 22:06

Ik ga maandag naar de action misschien kan ik daar al wat spullen scooren voor in mijn haar en glitters etc :)