Als dit doorgaat doe ik graag mee. Heb een haflinger in westernoutfit die meerdere grote vrijheidsdressuur kunsten kan. Zal straks wel even een pb sturen.
is prima, haha valt mee hoor zijn onderling al bezig
Zou je kunnen vertellen hoever jullie al zijn met de plannen? Het gaat een beetje langzaam en ik denk dat we nu wel eens mogen beginnen met alles regelen e.d.!
Misschien beetje raar dat ik dit zeg, omdat ik er niks over te vertellen heb, maar is het niet slim om hier in het forum vast te plaatsen wie zich op heeft gegeven etc. zodat het voor iedereen duidelijker is, zo kun je de lijsten ook makkelijk bijhouden. En kun je daarna selectie maken van wie mee gaat enzo ?
Zit hier verder nog wat schot in, ik wil me wel afmelden als model, mijn merrie begint nu echt een dikke drachtbuik te krijgen, das niet echt mooi op de foto Ik zou eventueel als fotograaf mee kunnen, maar op deze manier gebeurd er volgens mij niet zoveel...
Als het goed is heb ik iedereen een pb gestuurd, dat het niet meer doorging omdat mijn eigen paard namelijk ook erg ziek is. Dan is er vast iets fout gegaan, sorry !