Hmmmf, ja de vorige keer had de tweede groep dus steeds een dood paard, was niet zo leuk
xAnthea
Geplaatst: 22-01-14 14:36
Ik had het idee om 3 paddocks te doen, zoals wij ook hadden gedaan in Dorst. Eentje op het gras, eentje op het zand en dan eentje in het water. Maar er zijn denk ik wel paarden die niet in het water willen?
Het is zeg maar half uur per model en dan heb je de helft van de tijd de tijd in de paddock dat was het idee anders kwam ik er niet uit xD
xAnthea
Geplaatst: 22-01-14 14:42
Ja dat weet ik nog wel toen
In die tijd zit portret en losgooien dus ze kunnen idd wel uitrusten. Als je 10min portretjes doet en 10min losgooien, dan zijn ze volgens mij niet zo moe? Hangt ook af van de conditie denk ik xD
Haha Femke, we pakken de tijd graag iets ruimer, je weet nooit met paarden. Als ze geen zin hebben om oren naar voren te doen of ze willen niet blijven staan, dan heb je wel iets langer nodig denk ik
En waag het niet om te laat te komen mensen! Dat had ik laatst, en dat is zooooo irritant! Half uurtje is denk ik ook wel veel. Maar dan kan je desnoods nog even checken of alles goed staat, of even lekker kletsen.
Ach joh, hier waren er 3 paarden ontsnapt. Rondje rennen en weer terug naar de kudde.
Sanne_com
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-14 14:45
Ikmvind te kort altijd veel vervelender dan te lang. Te lang is altijd gezellig kan je lekker kletsen
En inderdaad stel ze ontsnappen
xAnthea
Geplaatst: 22-01-14 14:46
Ja tuurlijk, als je voldoende foto's hebt, kan je stoppen he
Te laat komen is idd not done, maar er kan altijd iets voorvallen natuurlijk
Haha, ja, dat ontsnappen Gelukkig kunnen ze daar niet weg... Maar het is niet fijn natuurlijk... 2 draden zijn dan denk ik wel handig. Eentje hoog en eentje wat lager. Dan blijven ze er wel in. Tenzij er zo'n lomp paard is (oa de mijne xD) die kan met heel de paddock gaan lopen hahaha
Anoniem
Geplaatst: 22-01-14 14:46
Bij ons ging tie dus wel surrae verkennen, heeft toch wel zn drie kwartier geduurd voor die terug was