Ik heb nog beslissing genomen over een locatie. Ik zoek nog de goede plek.
Wil midden Nederland doen. Maar soesterduinen wordt te veel heb een mail gestuurd en we moeten gewoon ruiterbewijs hebben en penning.
Anoniem
Geplaatst: 21-01-14 18:57
hmm okee, laat me er nog maar even bij staan dan, dan wacht ik de locatie even af! en anders zal iemand op de reservelijst heel blij zijn maar ik las iets over Ermelo (?!), dat gaat me toch een beetje te ver dan, vandaar dat ik dat zei
de hei in ermelo, dat is de groevenbeekse heide ik dacht dat soesterduinen en de groevenbeekse heide niet ver uit elkaar lagen eigenlijk haha! heb even op google maps gekeken, ligt 30 min. uit elkaar
ik heb een mail gestuurd naar goois reservaat aangezien je in heel het gooi penning nodig hebt. ook mail gestuurd naar soesterduinen, maar das te duur.
je mag je nog opgeven ik ga iedereen pb sturen. Laptop heb ik weer, is alleen niet zo snel.
Goois reservaat klinkt leuk (mooie omgeving), heb even op de site gekeken (tenminste denk dat ik de goede site heb) en daar hebben ze het ook over een dagpas van €6,00, dat vind ik ook niet heel duur eigenlijk. Qua afstand vind ik dat vanaf waar ik kom ook echt te doen