Ik wil me wel aanmelden met mijn bijrijdpaardje maar ik moet even kijken of dat met vervoer lukt! Zodra ik dit weet zal ik even kijken of ik me kan aanmelden of niet.
Ik zal eens vragen of mijn oude verzorgpaardje met dr verzorgster van nu interesse heeft.
Heb vorig jaar meeting willen doen bij Dwingelderveld, heb die ook moeten laten gaan vanwege weinig animo, verkeerde ligging vd locatie?! Heb er zelf veel gereden en kwam ook nooit veel ruiters tegen eigenlijk...
corientjuhh
Geplaatst: 05-03-14 02:13
Ik geef me morgen op! Woon op 5 tot 10 min fietsen van terhorst super mooie plek!!
Naam: Just_Sannee Naam paard: Twinky Ras paard: Shetlander Kan los in de paddock
Sorry, ik zit op m'n telefoon op dit moment, dus foto's plaatsen gaat even onhandig, zal vanmiddag wat meer foto's plaatsen
donnar
Geplaatst: 05-03-14 08:40
Ik heb Dublin ook opgegeven als model, gave locatie!
Mocht iemand alvast foto's willen kijken, in mijn os heb ik recente foto's en in mijn profiel staan ook foto's een collage die recent is en verder minder recente foto's.
Ik wi, we ovb van vervoer mee als fotograaf of als model mits pony dan gekozen word Ik zal op pc even invullen
paddraigh
Geplaatst: 08-03-14 08:16
er staan nog wat foto`s in me profiel van ziezo mocht je meer willen zien. wanneer horen we ongeveer wie er gekozen zijn? of ben ik heel erg voorbarig nu