Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Nista_RX schreef:Trouwens! Ik weet niet of er ook jongens / mannen zijn die zich aanmelden, maar mocht daar interesse in zijn.... misschien dat ik m'n vriend kan overhalen hahaha! Hij heeft ook een steampunk outfit!
Mannen is voor mij geen probleem hoor. Kan juist iets heel leuks toevoegen.
Wel wil ik je er bij vertellen dat er 2 modellen per fotograaf ingedeeld worden.
De modellen met paard gaan alle fotografen af, dus ook alle 2 de modellen.
Is het zo een beetje duidelijk? Haha
Suus___ schreef:Ik zou graag mee willen als fotograaf. Heb geen website want daar wil ik eerst een uitgebreider portfolio voor hebben. Wel al ervaring (jaar of 6) en veel paarden gefotografeerd maar nieuw in de modellen fotografie.
xDenies schreef:Suus___ schreef:Ik zou graag mee willen als fotograaf. Heb geen website want daar wil ik eerst een uitgebreider portfolio voor hebben. Wel al ervaring (jaar of 6) en veel paarden gefotografeerd maar nieuw in de modellen fotografie.
Als jij je via PB wilt opgeven, zou dat helemaal top zijn!
@ Robin,
Die hakken heb ik ook o_O Alleen dan niet zo gestyled, haha!
Maar ik ga opzoek naar wat hogere laarzen, is ook voor het rijden makkelijker.
Benfan schreef:Waarom zie ik dit NU pas! mijn victoriaanse jurken liggen stof te verzamellen.. lijkt me zeker leuk om van partij te zijn. Jammer dat mijn naaimachine stuk is, anders had ik nog een mooie jurk erbij gemaakt.
xDenies schreef:Suus___ schreef:Ik zou graag mee willen als fotograaf. Heb geen website want daar wil ik eerst een uitgebreider portfolio voor hebben. Wel al ervaring (jaar of 6) en veel paarden gefotografeerd maar nieuw in de modellen fotografie.
Als jij je via PB wilt opgeven, zou dat helemaal top zijn!
@ Robin,
Die hakken heb ik ook o_O Alleen dan niet zo gestyled, haha!
Maar ik ga opzoek naar wat hogere laarzen, is ook voor het rijden makkelijker.
_l_amanda_l_ schreef:t'is pas in augustus Benfan, tijd zat om een nieuwe (oude) naaimachine aan te schaffen!
Zal bij deze ook nog even een "lijkt me gaaaaf" berichtje plaatsen, dan kan ik het topic blijven terugvinden , heb uiteráárd allang gepb-t!
Ben alweer druk bezig met mijn leer-verzameling uitbreiden, ebay is levensgevaarlijk wat dat betreft..