Karin: een fotomeeting organiseren vergt veel tijd en geduld van de organisator(en). De datum mag wat mij betreft ook iets eerder bekend worden maar de organisatie heeft hier vast redenen voor, dan respecteren we die toch?
Ja nee, ik begrijp het.. Maar het kwam denk ik iets te ongeduldig uit je vingers getikt. Maar veel plezier met je fotoshoot, hoop dat je leuke resultaten krijgt! (welke fotograaf?)
TS kan je misschien al een lijst maken wie zich tot nu heeft aangemeld? dan weten mensen die zich willen aanmelden als fotograaf of als model hoeveel mensen er al op staan. Misschien word dat wat overzichtelijker?
Bokt naam: Polbo Naam paard: Fion Ras: Tinker (Grote maat 1.60m) Geslacht: Ruin Extra: Heb ook een bruine shetlander ruin die graag met Fion mee zou willen.
Kimley
Geplaatst: 05-01-14 20:53
Ik wil mijn pony ook graag opgeven,mijn andere pony heeft dan net een veulen en kan dus niet mee
Bokt naam: Kimley Naam paard: Debbie Emelwerth Ras: Welsh (nwr) Geslacht: Merrie Extra: Heb veel gekleurde setjes maar weet niet of dat hier telt?
Is er al een lijst met fotografen bekend, en een datum? Ik heb ondertussen nog wat andere meetings staan, en ik zou het jammer vinden als ik hier wel op de lijst sta en dan een dubbele meeting hebben staan.
Het word er niet allemaal duidelijker op haha.. Misschien toch een lijst maken met de fotografen en modellen. Plus eventuele datums?? Dat zou ook erg prettig zijn
Eventuele datums etc staan allemaal duidelijk in de openingspost vermeld. Daarnaast kun je als model én fotograaf zelf ook wel na gaan dat er nog geen dingen vastgelegd worden in januari. De reden dat ik dit topic nu al open is dat ik het zelf erg storend vind als een meeting pas een maand van te voren word georganiseerd. Karin, als je per direct een fotoshoot wil moet je inderdaad een fotograaf boeken en je niet opgeven voor een meeting waarvan je weet dat deze pas over 4 a 5 maand is.
Zelf heb ik ook nog een aantal modellen benaderd buiten bokt om, zodat de fotografen een gevarieerde groep hebben om uit te kiezen. Modellen (en fotografen) kunnen zich uiteraard nog steeds opgeven.
Anoniem
Geplaatst: 06-01-14 15:41
Kijk, zo'n lijstje was inderdaad even handig, bedankt!
edit: nog even een toevoeging: Als je een datum vast hebt staan heb je ook minder afmeldingen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-14 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt
LiVetime
Geplaatst: 06-01-14 15:43
Thanx! Vind ik ook erg handig. Weet ik op die manier een beetje waar ik aan toe ben
Kimley
Geplaatst: 06-01-14 15:44
2x voor mij? Welke heb je voor mij staan?
Anoniem
Geplaatst: 06-01-14 15:44
Had ik ook eerder moeten doen, maar het is mij er even tussendoor geschoten door privé omstandigheden.
Over de datum wordt natuurlijk eerder gestemd, anders heeft stemmen op modellen ook weinig zin omdat de fotografen moeten weten welke paarden er allemaal komen. Maar alles wil ik dus ruim een maand van te voren vast hebben liggen zodat er niet nog weer allemaal afmeldingen op het laatste moment zijn.
@ Kimley; Dat moet 1x worden Had er even over heen gelezen dat je andere pony dan een veulentje heeft. Wat leuk!
Fijn dat de fotografen lijst bekent is. Aangezien ik 2de op de reservelijst ben ga ik proberen de data vrij te houden. Heb alleen 13 april al een meeting staan.