[FM] Winter Fotomeeting Pagedal - Stadskanaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Re: [FM] Winter Fotomeeting Pagedal - Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:11

Erg jammer dat het paard dat ik verzorg niet bepaald in de buurt van Stadskanaal staat en het paard erg moeilijk is op een andere plek. Woon namelijk wel in Stadskanaal :)

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:34

O, das balen ja! We kunnen best een model gebruiken! Ook jammer voor jou natuurlijk, altijd leuk om mooie foto's van 'je' paardje te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 08:51

Inderdaad jammer! ..

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 09:23

afhankelijk van welke dag,

Meld ik me aan.
boktnaam: Chanelly
Naam: Monique
Paard: Karin
Ras: Haflinger
Geslacht: merrie
Bijzonderheden: Prachtige manen en staart

pony staat op industrie terrein stadskanaal dus dichtbij

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:31

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:33

Nog één model te gaan in principe! En welkom Chanelly, leuk een haf met lange manen!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:38

Weten jullie al een datum? Ik wil natuurlijk wel even komen kijken :)

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:13

Nee, nog geen datum bekend. Zal ook eens met Nikki overleggen, ik help haar met de organisatie.

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:59

Het is bij mij wel afhankelijk welke datum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:41

Leuk dat je ook komt Chanelly, trouwens staat je haffie naast reparatiecentrum stadskanaal? Was daar gister namelijk voor mijn telefoon en daarnaast stond een haflinger haha.

Was even vergeten dat ik Shanita had aangemeld maar dat is prima hoor, moet wel even denken hoe ik haar daar mee neem, Dyan wat voor route had jij toen gedaan vanaf noorderbos naar pagedal? Shanita staat namelijk in de straat van noorderbos vandaar haha. Opzich heeft ze wel een conditie dus denk niet dat ze zweet als ze aankomt. Zal even met eigenaar overleggen of ik haar hoeven even mag afspuiten met lauw water ( als het niet vries iig!) en haar dan een nachtje op stal zet, weiland is op sommige plekker een modderpoel dus mijn kleine meid moet wel mooi schoon zijn!

Datum is nog in overleg! Misschien is het handig om het begin februari te doen? Aangezien er nog geen sneeuw is gevallen en het vorig jaar ook laat was.

dyaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:06

ik had een route dwars door de bouw, ben toen langs mijn eigen huis gekomen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:05

Wanneer word de datum bekend gemaakt? Ik heb het rond eind januari/februari druk met meetings, ik ben bang dat ik moet afhaken..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 22:28

Believe, woon je dan vlak bij mij :D ?
Edit: of iig je pony!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:03

Ik zelf woon daar niet haha, maar shanita wel.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:33

Ik vind begin februari prima, ik heb eind januari ook een fotomeeting, maar verder hou ik het dan even rustig met meetings, anders kom ik nooit door alle foto's heen :p

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:35

2 februari is er ook al een meeting in borgerswold he.. misschien iets om rekening mee te houden :)

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:45

We hoeven nog maar 1 model, dus we hebben geen last van een meeting een stuk verderop toch? Voor de modellen die we hebben is Pagedal juist zo lekker dichtbij, alleen maar fijn!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:48

ja oke.. pagedal zou voor mij ook veel dichterbij zijn dan veendam (woon bij musselkanaal noord), maar jullie hebben nog geen datum en aangezien ik onregelmatig werk (heb mijn rooster van februari al wel), durf ik niet op te geven.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 13:54

Ik organiseer de meeting op het Borgerswold dus mocht het op de zelfde datum vallen valt er 1 fotograaf sowieso af! Rozenveld staat ook aangemeld op mijn meeting dus die kan eventueel dan ook uitvallen als fotograaf. Zelfde geld voor ons 2 op de 19e hebben wij 2 ook een meeting, 26 januari heb ik ook een meeting dus druk :')

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:40

Ok, tja, ik struin niet alle meetings door om te kijken wie er meedoen :p Maar dan weet ik dat, zal met de TS overleggen om gewoon een datum te gaan prikken dan. Wat het weer doet weet je sowieso nooit van te voren, maar zonodig kan het verschoven worden.

De 26e ben ik er ook bij :) en mocht je naar Pagedal kunnen komen, dan kan je uiteraard ook weer met mij meereizen.

@Murosch: Jij zou eventueel met een paard willen komen? Of als fotograaf? In ieder geval zoeken we nog één paard/pony.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:59

Ik zou met een paard willen komen. Ik heb er 3 in de "aanbieding". Een A-Welsh pony (vosje, 4 jaar oud), een witte D-pony, vrij stevig typje of mijn kwpner, vliegenschimmel. Maar voor die laatste 2 wordt het wel heel lastig om ze 100% schoon te krijgen midden in de winter. Wassen is dan eigenlijk geen optie namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:45

Murosch je bent van harte welkom! Mij maakt het niet uit welk paard je meeneemt!
Oh wacht, ik ben model he, nouja Shanita dan. :+

Datum moet ik nog overleggen hier thuis, mijn moeder krijg in januari een ander werkschema dus ik moet even kijken aangezien ik wel de auto nodig heb. Wanneer vinden jullie het het beste? januari/februari of meer midden in februari?

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:12

Believe schreef:
Leuk dat je ook komt Chanelly, trouwens staat je haffie naast reparatiecentrum stadskanaal? Was daar gister namelijk voor mijn telefoon en daarnaast stond een haflinger haha.

Was even vergeten dat ik Shanita had aangemeld maar dat is prima hoor, moet wel even denken hoe ik haar daar mee neem, Dyan wat voor route had jij toen gedaan vanaf noorderbos naar pagedal? Shanita staat namelijk in de straat van noorderbos vandaar haha. Opzich heeft ze wel een conditie dus denk niet dat ze zweet als ze aankomt. Zal even met eigenaar overleggen of ik haar hoeven even mag afspuiten met lauw water ( als het niet vries iig!) en haar dan een nachtje op stal zet, weiland is op sommige plekker een modderpoel dus mijn kleine meid moet wel mooi schoon zijn!

Datum is nog in overleg! Misschien is het handig om het begin februari te doen? Aangezien er nog geen sneeuw is gevallen en het vorig jaar ook laat was.

Weet niet waar reparatie centrum is.... maar ze staat bij de kringloop hahah klink beetje raar he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:25

Haha oke! :)

Ik heb trouwens ook een facebook pagina aangemaakt: https://www.facebook.com/nikkiwfotografie liken zou leuk zijn!

Ik ga volgende week de data's online zetten, heb er dit weekend geen tijd meer voor aangezien ik een weekend weg ga en morgen hele drukke dag heb!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:50

Believe schreef:
Haha oke! :)

Ik heb trouwens ook een facebook pagina aangemaakt: https://www.facebook.com/nikkiwfotografie liken zou leuk zijn!

Ik ga volgende week de data's online zetten, heb er dit weekend geen tijd meer voor aangezien ik een weekend weg ga en morgen hele drukke dag heb!

Geliked! Mooie foto's, jammer dat het er (nog) weinig zijn!