Nee ok maar omdat er veel bij haar op stal staan is het misschien een idee om haar aan te spreken dat haar topic lekker loopt. Maar als ze op vakantie is wachten we geduldig af.
Ilona
Geplaatst: 26-12-13 15:36
Ik zou graag als fotograaf mee willen! Enkele voorbeeld foto's zijn op mijn facebook te vinden!
joey_lover
Geplaatst: 27-12-13 14:32
Als het doorgaat dan wil ik mij ook wel graag aanmelden als fotograaf ovb van datum.
Bij doorgaan van deze meeting wil ik mijn tinker graag als model opgeven. Foto's kunnen pas in de loop van de week geplaatst worden helaas (laptop kapot )
Heb eventueel drie prachtige kindjes die mee kunnen op de foto
Maar goed, eerst maar eens afwachten of hij doorgaat..
sorry hoor tijd geleden dat ik tijd had voor bokt en omdat niemand echt reageerde op de fotomeeting had ik dat ook niet meer zo verwacht! maar nu werd ik opeens getipt door Ubok dat jullie je afvroegen of het door gaat. ik wil het zeker door laten gaan en die "illegale" fotomeeting lijkt me dan wel wat haha miss eerst "gewone"fotos maken en voor de ruiters die het leuk vinden en de paarden die het ook echt durven natuurlijk nog zwemfotos maken!
in lelystad bij rietweg zit strandje met bos anders eventueel ga hier vaker heen met mijn paardje
Suusenmalvin
Geplaatst: 07-01-14 20:02
Foto's gevonden.. Handig, zo'n technische man Naam; Suzanne Boktnaam; Suusenmalvin Naam paard; Malvin Ras paard; 100% voskleur tinker Bijzonderheden; Euhh.. tsja.. voor mij is hij héél bijzonder, maar kunstjes oid kan hij niet. Wel heb ik 3 mooie kindjes (6, 5 en 2), die ook op de foto erbij kunnen. Waarom wij dit willen/verdienen?: We zouden zoooo graag mooie foto's van onze kanjer willen, i.p.v. selfies van de mobiel. 2 Duidelijke foto's :