Ik hoop dat Sam mee mag doen een keer, zou heel graag eens uit proberen hoe hij zich gedraagt en hoe hij het vind allemaal! En natuurlijk om mooie foto's te hebben!
nou dan hoop ik wel dat er niet al te veel sneeuw ligt, want met zoveel sneeuw en dan met trailer rijden ben ik niet zo'n voorstander van Of ze moeten optijd zijn met t strooien!!
@loveslimpie, zo bedoel ik het ook niet, ik zou zelf ook nooit met een trailer de weg op gaan als het heeft gesneeuwd! brr moet er niet aan denken wat er allemaal mis kan gaan... Veiligheid voorop! Maar goed, ik heb dan ook geen paard meer, dus ik zou niet met de trailer de weg op hoeven... Don't get me wrong! maar ik ben gek op sneeuw haha
Daarom hoop ik dat er op de weilanden, hei of wat dan ook nog wel wat sneeuw ligt alleen de wegen hoeven voor mij geen sneeuw te liggen...
Best wel een uitdaging hoor een wintermeeting met genoeg sneeuw voor een wintersplaatje, alleen kans ik groot dat het te gevaarlijk word met sneeuw op de weg, zou het ook niet zo tof vinden om er wel te komen en ondertussen de shoot er een pak sneeuw neer komt vallen. Want terug naar huis zou ik ook graag nog willen
Mikkee
Geplaatst: 04-12-13 13:10
Nog niet eens aan gedacht dat er bij een sneeuwshoot ook sneeuw op de wegen ligt Eerst maar afwachten hoe ik dat eventueel zou gaan doen met mijn trailertje...
Als jullie nog honden zoeken zou ik wel met Kaya mee willen doen.
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 10-12-13 16:52
Ik heb mij al als fotograaf aan gemeld maar wil stiekem mijn hond ook een kans geven om mee te mogen aangezien ik haar nooit zelf alleen op de foto krijg.
Ook dacht ik dat dit misschien een leuke kans is voor de fotografen om het portfolio uit te breiden omdat er niet veel poedels zo meer zijn.
Naam: Dior Ras: Poedel Leeftijd: 2 leuke spontane en sprekende hond Ze gaat 23 December naar de trimster om weer mooi in model geknipt te worden.
Edit: Ze kan overigens voor de meeting nog een keertje getrimd worden zodat ze helemaal in model is.. Maar kan haar dan ook in het 1 lengte model maken zoals ze er normaal meestal bij loopt. HAha en zelfs als jullie zeggen echt helemaal 100% poedel in in het show model zou ik ook nog wel willen doen.
Heb mijn hondjes ook aangemeld maar wil evt ook wel mee als fotograaf
astriidj
Geplaatst: 10-12-13 22:26
Misschien kan ik mijn paard ook meenemen, maar weet niet of ik dan al een trailer heb (en of de wegen dan een beetje veilig zijn om met trailer te rijden).
Misschien misschien onder voorbehoud dat ik ook mee kan met paard en of hond (shih tzu). Ligt er alleen wel aan wanneer het gaat worden ivm eigen operatie
Jup ik ben organisator ik moet me diep schamen, maar heb t nu even heel druk ivm kerst, na de kerst zal ik anders werk even een update lijstje maken, maar nu lukt me dat even niet :p
Moet nog even wachten tot het weekend, nu aan t werk, morgen ook de hele dag, en dan zal ik zaterdag of zondag even puzzelen aan de update van de lijst :p Ook zal ik even kijken of ik mijn mede organisator te pakken krijg hihi want van de omgeving daar weet ik niet veel, ben dr ooit 1x geweest hahaha