Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SimoneUnique schreef:Wat leuk zeg! Ik verzorg een enorm gave fuchs, (vind ik zelf dan, ben helemaal gek op m) en zou heel graag willen komen met m!
Sam is nu 4, en een hele stoere ruin!
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3699_n.jpg
[ Afbeelding ]
BianCatjee schreef:Vankje schreef:Ik heb een Schwarzwalder en een fotomeeting zou ik best wel leuk vinden![]()
Alleen zijn de Soesterduinen nogal een eind uit de buurt voor mij
Ivanka wat leuk als je met Bella mee zou kunnen, over de plek kunnen we altijd nog iets bedenken
Vankje schreef:Het lijkt me zo leuk om eens meerdere Fuchsen bij elkaar te zien en samen op de foto te laten zetten![]()
Zou het dan iets voor het voorjaar/zomer worden? Bella is nu namelijk een über teddybeer (ook héél schattig hoor), maar in de zomer ziet ze er nóg mooier uit
Posh schreef:Leuk! Ik heb een Schwarzwälder, maar de Soesterduinen is te ver voor mij... Als de locatie onder voorbehoud is dan wil ik me wel opgeven, de zomer komt mij ook goed uit want paardlief zit nu midden in zijn exceem kuur dus dan hebben zijn manen de tijd om bij te groeien.
[ Afbeelding ]
loveslimpie schreef:BianCatjee schreef:Over de locatie kunnen we het nog wel hebbenMaar houd er wel rekening mee dat Berith en ik de meeting organiseren en wij dus zelf niet anderhalf uur gaan rijden ervoor..
(tevens heb ik volgend jaar een veulen er naast lopen)
Jaa daarvoor moet ik nog langskomen