Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malinda93 schreef:Ik zou alleen 's middags kunnen ivm school.
Likemaaike, als het voor mij wel doorgaat, zou ik je op kunnen halen van station Steenwijk. Maar dat kan dan dus alleen als het 's middags begint.
Dus bij deze geef ik me ovb op als fotograaf.
http://www.malindapitfotografie.weebly.com
Likemaaike schreef:malinda93 schreef:Ik zou alleen 's middags kunnen ivm school.
Likemaaike, als het voor mij wel doorgaat, zou ik je op kunnen halen van station Steenwijk. Maar dat kan dan dus alleen als het 's middags begint.
Dus bij deze geef ik me ovb op als fotograaf.
http://www.malindapitfotografie.weebly.com
Hee! Vanaf hoelaat zou je dan kunnen? En vanaf Steenwijk hoe ver is het dan rijden?
Citaat:Graag even dit lijstje aanvullen:
Ik ben 13 november aanwezig als fotograaf/model en kan 's ochtends en of 's middags.
Likemaaike - fotograaf - gehele dag
Rina- model - smiddags
BrammetJee- Fotograaf- hele dag(als het goed is)
NienSCHaap - model - hele dag (moet wel vrij vragen)
Coronalime - Fotograaf - misschien hele dag, anders vanaf 13.00
CP112 - model - ...
_l_amanda_l_ - fotograaf - hele dag (moet wel even vrij vragen)
CoronaLime schreef:Trouwens Judith, je mag nu alleen nog maar bij de vlindertuin parkeren, daar is een hele grote nieuwe parkeerplaats gemaakt. Dat is ongeveer 2 km lopen naar de genieput, maar onderweg zijn natuurlijk ook genoeg mooie plekjes!
Vanaf station Steenwijk heb je bus 48 naar Havelte (is nu belbus geworden) die stopt bij de genieput en volgens mij ook bij de Vlindertuin
CoronaLime schreef:Je belt een uurtje van tevoren en dan staat de bus klaarHeb er verder geen ervaring mee maar als het niet zou werken zouden ze het wel anders doen!
Amanda, we hoeven toch niet persé bij de genieput? En als je niet zoveel modellen hebt is denk ik van 1 tot 4 best te doen denk ik ?
Ilona schreef:Likemaaike - fotograaf - gehele dag
Rina- model - smiddags
BrammetJee- Fotograaf- hele dag(als het goed is)
NienSCHaap - model - hele dag (moet wel vrij vragen)
Coronalime - Fotograaf - misschien hele dag, anders vanaf 13.00
CP112 - model - Hele dag
_l_amanda_l_ - fotograaf - hele dag (moet wel even vrij vragen)
Ilona - fotograaf - hele dag
CoronaLime schreef:Amanda, we hoeven toch niet persé bij de genieput? En als je niet zoveel modellen hebt is denk ik van 1 tot 4 best te doen denk ik ?
aricia schreef:Lijkt me erg leuk om eens mee te doen , heb het nog nooit gedaan .
Ik kan doordeweeks en kwa tijd maakt me ook niet uit .
Modellen hier genoeg thuis rond te lopen in de wei ,maar ik zou dan onze 3 jarige Tinkermerrie Moysca mee willen nemen
[ Afbeelding ]
De trailers kon je altijd bij de genieput parkeren ,mag dat ook niet meer dan ?