Fotomeeting omgeving Drenthe/Groningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:48

Empress

Re: Fotomeeting omgeving Drenthe/Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:49

Eventueel zou ik ook nog wel als er 2 dagdelen zijn de ene dagdeel met paard willen komen en andere dagdeel willen fotograferen. Maar dit hangt wel af van de locatie, als het dichtbij is of niet.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:33

Ik zou opzich wel meewillen als fotograaf, maar ik weet niet of ik goed genoeg ben.
Ook ligt het eraan welke datum en locatie er wordt gekozen.
Wat zijn de criteria als fotograaf?

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:08

Iets in de buurt, fijn! Ik zou ook wel mee willen als fotograaf! Ik heb nog wel wat paarden in een mooie omgeving nodig voor mijn portfolio. Voor mijn portfolio zie mijn website: www.famouspetspictures.nl

Groetjes,

Dagmar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:17

Empress schreef:
Eventueel zou ik ook nog wel als er 2 dagdelen zijn de ene dagdeel met paard willen komen en andere dagdeel willen fotograferen. Maar dit hangt wel af van de locatie, als het dichtbij is of niet.

Uhm nou er is maar 1 dagdeel haha, dat is de middag. Dus mij maakt het niet uit of je met paard of camera komt haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:18

Sammylover schreef:
Ik zou opzich wel meewillen als fotograaf, maar ik weet niet of ik goed genoeg ben.

Nou, omdat het puur oefenen is mag je van mij part wel mee! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:18

Ik werk de lijst even bij hoor, is er ook iemand die mee wilt helpen als organisator?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:22

Believe schreef:
MODELLEN:
- lukalisaaax - Condor - Tuiger - http://i217.photobucket.com/albums/cc12 ... a0f6b2.jpg
- bonnieaw - Caro (5) en Imagine (4 maanden) - NRPS - http://farm4.staticflickr.com/3743/9020 ... 637a2b.jpg & http://farm8.staticflickr.com/7356/9034 ... 70f023.jpg
- Just_Sannee - Twinky - Shetlander? - http://i41.tinypic.com/2yngd9t.jpg
- Empress - Adidas - KWPN - http://imageshack.us/a/img546/2884/b6s7.png
- Mira283 - Pippin - Mini Shet - http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/ ... 310484.jpg

FOTOGRAFEN:
- Believe
- SammyLover
- Dagmar80

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:28

Denk dat ik me moet afmelden met condor, omdat hij daar toch nog te groen voor is. Ben laatst voor het eerst op onbekend terrein geweest met hem en hij draaide helemaal door, dus zon drukke spannende fotoshoot is denkik toch nog een te grote stap... Misschien dat ik mijn bijrijdfjord van 20 mee kan nemen maar dat ligt er aan wat jullie willen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:39

Aangezien de meeting maar van 13:00 tot ongeveer 16:00 zal zijn, zou het denk ik het beste alleen portret & rij/men foto's.
Zouden jullie ook even willen vermelden of jullie pony ingereden is of voor de kar kan?

Luka, is helemaal prima hoor! Als jij je er niet lekker bij voelt moet je dat zeker niet doen, en is ook voor zo'n beestje geen pretje. Trouwens ik dacht eerder van Jolly dat hij nog groen was, tjeeezus wat is hij een druktemaker haha!

Hoeveel minuten per model vinden jullie goed fotografen? Hoeveel tijd hebben jullie nodig?

Ik probeer zo even een klein schematje te maken voor die dag alvast, heb er nou al zin in haha.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:43

Ik ben ook benieuwd van de locatie, afhankelijk daarvan kan ik me wel aanmelden :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:46

Ik heb nog steeds een paard dat graag model staat, afhankelijk van de locatie....

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:58

Pony kan voor de kar maar die ga ik niet meenemen. Kan ook onder het zadel. Misschien dat ik zn bijrijdertje wel meeneem als haar arm dan uit het gips is! :)

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:06

Maar waarom alleen een middag en niet ochtend + middag? Als er voldoende aanmelding is kan je wat meer modellen kwijt en evt. meer fotografen.

Als ik moet kiezen kom ik liever met paard. Hij kan niet voor de kar. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:27

Just_Sannee, helemaal prima! :) Sting, de locatie ben ik aan het uitzoeken en komt zsm hier te staan.
Zelfde geld voor set_elkol

Wat denken jullie van de Zeegser Duinen?

Empress; Omdat ik namelijk geen ochtend mens ben en ik meestal dan de hele middag chagrijnig ben, ook krijg ik erg last van mijn voeten (heb steunzolen nodig, kwijtgeraakt..) als ik een hele dag iets doe, dus vandaar dat ik liever alleen een middag groep heb.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:33

Afhankelijk van het aantal modellen en de beschikbare tijd zo'n 15-20 minuten per paard? Bij de hondenmeeting waar ik meegeweest ben was het 10 minuten per hond, meestal zijn honden net wat makkelijker... Al hangt dat ook wel van het dier af :p

Geloof dat, dat nu ook aangepast is naar 15 minuten en dan zou 5 minuten tussen elke wissel wel handig zijn. Wisselen kost ook tijd en gaat anders van de tijd om foto's te maken af, dat is zonde.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:02

Als het zeegse word en op een zondag kan ik vast ook wel mee met Lady, foto's staan in me profiel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:10

Dagmar80 schreef:
Afhankelijk van het aantal modellen en de beschikbare tijd zo'n 15-20 minuten per paard? Bij de hondenmeeting waar ik meegeweest ben was het 10 minuten per hond, meestal zijn honden net wat makkelijker... Al hangt dat ook wel van het dier af :p

Geloof dat, dat nu ook aangepast is naar 15 minuten en dan zou 5 minuten tussen elke wissel wel handig zijn. Wisselen kost ook tijd en gaat anders van de tijd om foto's te maken af, dat is zonde.

15 minuten is denk ik idd het beste, en dan ook 5 minuten om te wisselen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:11

Beau_Myrthe schreef:
Als het zeegse word en op een zondag kan ik vast ook wel mee met Lady, foto's staan in me profiel. :)

Dan kom je op de reserve lijst te staan.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:13

Ik zal ook erg graag willen, maar moet ff kijken qua vervoer. Misschien dat als Anniek met Marjan ook mee wil het kan.

Ik zou dan met ZsaZsa komen
Het is een hafje die best fotogeniek is. Enkel heeft ze nu een stoere fjordencoupe en plee borstelstaart maar zou graag leuke foto's hebben!

Ik zal Anniek ff app'en en foto uploaden van Zsazsa

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:21

Helaas zijn mijn veulens nog te jong om zo'n groots evenement (voor hun dan) mee te maken maar een volgende keer willen we misschien wel eens mee doen met 1 van de veulens is een goede leerschool en altijd leuk om mooie foto's op andere locatie's te hebben van mijn toppertjes. En helemaal nu het eens in de buurt hier is succes met de organisatie en de dag zelf hoop een volgende keer wel een keer mee te kunnen doen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:45

Believe schreef:
Sammylover schreef:

Nou, omdat het puur oefenen is mag je van mij part wel mee! :)

Top! Het is dan nog wel onder voorbehoud ivm datum en locatie, maar het lijkt me wel echt heel erg leuk :)

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:57

@Believe Haha nee joh die is al 19 ! wel grappig dat je dat van hem denkt want meestal word hij idd veeeeel jonger geschat

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:18

Believe schreef:
Beau_Myrthe schreef:

Dan kom je op de reserve lijst te staan.

Ik heb vrij vroeg gemeld dat ik wel mee wil hangt af van de locatie, knap dat ik dan al reserve ben. Dan meld ik me graag weer af, op het laatste moment nog even weten of ik mee kan heb ik geen zin in!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:21

Joehoe en mijn aanmelding???