Ik moet er een heel eindje voor rijden, maar het lijkt mij supergaaf om een keer met mijn paard op de foto te gaan op het strand. Vandaar dat ik mij graag aan wil melden.
Paard die ik dan meeneem is Pabatsa, 7 jarige AESP gekeurde hengst. Erg vol van zichzelf, dat maakt hem al gauw fotogeniek
Ik werd op dit topic gewezen. Dank je, Astor! Dave en ik geven ons ook graag op. Kan nu even geen foto's plaatsen, maar via m'n ouderwetse Hyves kan je Dave zien. (Link staat in m'n profiel)
Astor
Geplaatst: 11-09-13 15:42
Oeeee gaaf! Heb even een foto van je gepikt! Dit is hem:
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-13 09:49
Het volgende lijstje gelieve niet zelf quoten, ik werk alles van tijd tot tijd zelf bij om het overzicht te houden.
Ik ben al aardig druk aan het pben naar modellen hoor
liespr
Geplaatst: 14-09-13 12:08
Graag wil mijn merrie ook opgeven als model (om de fotografen te helpen ). Ik laat haar alleen liever niet los Naam: Melanie Ras: Haflinger Leeftijd: 16
Bij deze wil ik mezelf ook graag aanmelden als fotograaf!
gr_roos
Geplaatst: 22-09-13 09:58
Lees net dat er 9 & 10 november het NK kitebugy wordt verreden op het strand. Betekent een parcours uitgezet met dranghekken, de plek waar vorige keren de foto's werden gemaakt staat vol met karretjes en bij mooi weer een enorme drukte op het strand. Ben er ook ooit eens per ongeluk geweest tijdens het NK of EK. Misschien andere datum kiezen.
Is de datum al bekend? Wordt het wat meer richting de winter kant oid Lara? Ik heb nu nog even weinig tijd om ook modellen te gaan zoeken, maar ik zal er even overnadenken
vorige keer dat ik mee was met grease was er ook zo'n strandzeil wedstrijd ding een stuk verderop, ik kan me nog herinneren dat we daar nog langs liepen!