Honden Fotomeeting Westland/Den Haag 20 okt. *GZ Fotografen*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Honden Fotomeeting Westland/Den Haag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:15

Lijkt me idd ook geen probleem, maar " kan niet met andere honden" is een breed begrip, vandaar :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 17:20

Liever niet zelf quote dames.
Leuk van alle aanmeldingen :D

Secricible we kijken het wel even aan en bij het beslissen welke honden mee gaan kunnen we dan even kijken!
Santos en secricible we kijken het even aan en anders spreken we af dat we jullie honden als eerste doen of iets en ze aan de lijn blijven ofzo en die van de andere dan ook daar is vast een oplossing voor te vinden!

Citaat:
Modellen;
- Zodiacje - Max - labrador x - geen, brave opa hondje van 11 - geen voorkeur locatie - Foto1Foto2
- Secricible - sensei en sumiko - akita - sensei is een akitapup, sumiko volwassen - geen voorkeur locatie - Foto1
- SteP - Jamie - Labrador Retriever - 8 maanden, sociaal, speels, fotogeniek - Vlietlanden - Foto1Foto2
- Its_laraa - Binkie - Franse bulldog - Ze heeft bloemkool oren - Geen voorkeur locatie -
- _Dominique - Senna - Chihuahua - geen - Scheveningen, vlietlanden - Foto1
- Tiffany - Anouk - Mechelse Herder - Gewoon een knapperd - Geen voorkeur locatie -
- _SantOs_ - Bram - Jack Russel mengelmoes - eigenwijs koppie - Geen voorkeur locatie - Bram -
- _SantOs_ - Ukkie - Jack Russel mengelmoes - puppy ogen (die ze misbruikt) - Geen voorkeur locatie - Ukkie
- _SantOs_ - Bram - Mechelse Herder - grote flaporen, kleine ogen, grote neus, goedzak - Geen voorkeur locatie - Perrin

Fotografen;
- _Lisaa_ - Lisa - Bos Madestein of strand - Website
- Erna_ - Erna - Geen voorkeur - Meest recente foto's
- Jitske - Jitske - Schelpenpad, Madestein, Ockenburg - Website
- Ashleydk - Ashley - Vlietlanden - Website

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:22

Wel leuk al die verschillende rassen haha :))

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:44

Ik vind persoonlijk dat of alle honden los moeten of allemaal vast. Geheid als er een paar aan de lijn zitten dat de "losse" honden juist daarheen gaan. Daarnaast ben ik erg zuinig op mn hond, dus zal het niet fijn vinden als hij gegrepen wordt.. maar daar zijn jullie het vast mee eens :-)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:46

Dan kunnen er toch honden los als die andere weg zijn? Sowieso in zo'n groep imo niet zomaar alles los gooien.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:55

Hier hetzelfde hoor, ik houd mijn hond aan de lijn , tenzij er door fotograven anders wordt gevraagd en dan kan ze gewoon los. Ik ga niet mee als de hele groep los door erlkaar gaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:08

Tiffany schreef:
Hier hetzelfde hoor, ik houd mijn hond aan de lijn , tenzij er door fotograven anders wordt gevraagd en dan kan ze gewoon los. Ik ga niet mee als de hele groep los door erlkaar gaat :)

Zelfde geldt voor mij :j

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:49

Leuk :), je hebt PB Lisa.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:17

Sorry voor het quoten :o .
Klopt er zal vast wel wat te vinden vallen! Bram kan over het algemeen goed overweg met andere honden. Hij heeft eerst een grote mond maar zodra er gesnuffeld is, is alles goed.

savira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:32

Hoi ik zou graag komen als fotograaf:

Naam bokt: Savira

Naam: Wendy de wit

Website: www.wendydewitfotografie.nl of mijn facebook groep: Wendy de wit fotografie

Voorbeeldfoto:
Afbeelding

Afbeelding
Geen locatievoorkeur!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 23:06

Leeuk nog meer aanmeldingen :D

Dames we kijken wel even als we de lijst bekend hebben welk 10 er mee gaan en dan beslissen of we aan de lijn of los doen of iets dergelijks.

Citaat:
Modellen;
- Zodiacje - Max - labrador x - geen, brave opa hondje van 11 - geen voorkeur locatie - Foto1Foto2
- Secricible - sensei en sumiko - akita - sensei is een akitapup, sumiko volwassen - geen voorkeur locatie - Foto1
- SteP - Jamie - Labrador Retriever - 8 maanden, sociaal, speels, fotogeniek - Vlietlanden - Foto1Foto2
- Its_laraa - Binkie - Franse bulldog - Ze heeft bloemkool oren - Geen voorkeur locatie -
- Tiffany - Anouk - Mechelse Herder - Gewoon een knapperd - Geen voorkeur locatie -
- _SantOs_ - Bram - Jack Russel mengelmoes - eigenwijs koppie - Geen voorkeur locatie - Bram -
- _SantOs_ - Ukkie - Jack Russel mengelmoes - puppy ogen (die ze misbruikt) - Geen voorkeur locatie - Ukkie
- _SantOs_ - Bram - Mechelse Herder - grote flaporen, kleine ogen, grote neus, goedzak - Geen voorkeur locatie - Perrin
- Pauline - Pauline - Belle - Kruising Dog met Galgo - super sociaal, lange staart, flaporen - Geen voorkeur locatie -

Fotografen;
- Nescafé - Monique - Website
- Savira - Wendy de wit - Geen Locatie voorkeur - Website

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 08:27

_Lisaa_ schreef:
Om je op te geven als fotograaf graag invullen:
Naam bokt: Ingvild
Naam: Ingvild
Website: http://www.cain-photos.nl
Locatie voorkeur: geen voorkeur

Ik heb nog geen ervaring met het fotograferen van honden.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 08:41

Helaas al elk weekend vol gepland in september :P Woon in Maassluis dus had leuk geweest.
Heb een poedeltje

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 08:53

Weet je ook welke dag je wilt? Ik zou mijn pup wel willen opgeven, maar zondags trainen we altijd.

Om je op te geven als model graag invullen:
Naam bokt: MyWishMax
Naam hond: Tay
Ras: Duitse Herder
Bijzonderheid: Geen? (behalve dat hij nu pas 15 weken is en heel erg donker ipv het meer voorkomende zwart bruin
Foto (2):
Afbeelding

Afbeelding

Locatie voorkeur: Strand ;)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 11:09

Leuk weer modellen aangemeld :D.
Ik heb shanna met Jack opgegeven, dat is mijn beste vriendin en haar hondje heeft alleen geen bokt maar die komt met mij mee dan als ze wordt gekozen als model!

Citaat:
Modellen;
- Pauline - Pauline - Belle - Kruising Dog met Galgo - super sociaal, lange staart, flaporen - Geen voorkeur locatie - Foto1Foto2
- MyWishMax - Tay - Duitse Herder - Geen, pas 15 weken oud heel donker - Voorkeur Strand - Foto1Foto2
- Shanna (vriendin _Lisaa_ - Shanna - Jack - Jack russel - Geen voorkeur - Foto1Foto2

Fotografen;
- Ingvild - Ingvild - Geen voorkeur - Website
Laatst bijgewerkt door _Lisaa_ op 16-08-13 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:21

Kan ik nog een model opgeven?
Dan wil ik graag mijn Lucky opgeven. Zal thuis even foto's opzoeken!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 11:34

Jaa dat kan anne leuk ik wacht nog even je foto's af je staat wel al op de lijst :D

Citaat:
Modellen;
- Pauline - Pauline - Belle - Kruising Dog met Galgo - super sociaal, lange staart, flaporen - Geen voorkeur locatie - Foto1Foto2
- MyWishMax - Tay - Duitse Herder - Geen, pas 15 weken oud heel donker - Voorkeur Strand - Foto1Foto2
- Shanna (vriendin _Lisaa_ - Shanna - Jack - Jack russel - Geen voorkeur - Foto1Foto2
- Annexxx - Anne - Lucky - - - -

Fotografen;
- Ingvild - Ingvild - Geen voorkeur - Website

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 09:51

Hier twee foto's van Binkie (:
Afbeelding
Afbeelding

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:57

Onder voorbehoud van de datum wil ik mijn hond ook opgeven.

Naam bokt: Auky
Naam hond: Dexter
Ras: Border Collie
Bijzonderheid: aparte koptekening en kan wat simpele kunstjes.
Foto (2):
Afbeelding

Afbeelding

Locatie voorkeur: Geen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:06

Offttopic: wat zijn Tay en Dexter prachtige honden!

Ik zou ook wel meewillen, heb 2 honden in de aanbieden, voorkeur voor foto's van samen als cadeautje voor mn mams. Die 2 hebben nog niet samen leuk op de foto willen staan :').

Naam bokt: Yv_
Naam honden: Badu en Mato
Ras: Rhodesian Ridgeback
Bijzonderheden: allebei zonder ridge
Foto Badu:
Afbeelding

Foto Mato: (heb helaas geen recentere, hij is ondertussen kruising pup/volwassen qua uiterlijk :+
Afbeelding

Voorkeur: bos, maar eigenlijk kan alles wel.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 00:56

Ik zet jullie er zometeen even bij met de laptop:)
Leukleuk :d

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:26

Nog de foto's van Lucky!
foto 1 foto 2
met Easter

Easter zou ook mee kunnen, de grotere van de 2.
Beide luisteren goed en kunnen goed blijven zitten, af, poot etc. en gaan achter balletjes aan, houden van zwemmen.
Easter heeft het niet zo op vreemde honden en met name dominante/drukke reutjes, maar zolang ze hem met rust laten is er niks aan de hand.
Lucky vindt eigenlijk alles en iedereen leuk, wanneer ik een balletje pak heeft ze daar echt volledige focus op en kijkt ze werkelijk nergens meer naar.
Samen zijn ze ook wel heel leuk.

Het zijn beide duitsejachtterriers, alleen Easter is heel groot voor zijn ras en Lucky juist een mini.
Lucky is 1,5 en Easter is 10, maar ziet er absoluut niet oud uit en gedraagt zich zeker niet zo.

Niet banketstaaf bedoeld.. maar honden die andere honden bijten oid zie ik liever niet bij die van mij in de buurt...

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:02

Ovb.van datum meld me als fotograaf.

Fleur787

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:14

Ik zou graag meegaan als fotograaf ovb van de datum (moet weleens werken in het weekend helaas!)
Naam bokt:fleur787
Naam: fleur
Website: fkpictures.weebly.com
Ik heb geen voorkeur voor locatie! Alles is dichtbij voor mij en heeft zo zijn charme!!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:55

AnneXxX schreef:
Niet banketstaaf bedoeld.. maar honden die andere honden bijten oid zie ik liever niet bij die van mij in de buurt...

Ik neem aan dat de honden niks met elkaar te maken hebben toch? Ieder baasje is bezig met zn eigen hond en daarmee klaar. Honden die slecht luisteren gaan niet los, iedereen houdt voldoende afstand van elkaar.

Wellicht voor wie dat leuk vinden daarna een wandeling, maar wat mij betreft hoeven de honden tijdens het shooten geen onderling contact te hebben.

Wil wel graag dat hier duidelijke afspraken over worden gemaakt (vanuit organisatie), anders kom ik niet, ik wil geen onnodig gedoe voor de hondjes.