Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 11:01

Heb je geen trailer?

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:39

Nee.. Die heb ik niet en ook niet een te grote auto..
Ik wilde een trailer huren, maar voor die 10 minuten gebruik vind ik het dan toch zonde.
Ik ga even kijken of ik van iemand een trailer kan lenen, desnoods schapentrailer.

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:22

Ik wil condor best losgooien, omdat hij heel mooi kan showen, maar hij vergeet soms nog wel eens dat draad er voor is om te zorgen dat je paard op dat ene stukje blijft :') maar moet even kijken hoe en wat dan, ligt ook aan zijn bui :') misschien dat anders de longeerlijn weggeshopt kan worden of doen de fotografen dat niet?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 15:59

@Kitty het is dat ik niet me trailer mag rijden anders kon ik je zo ophalen !

@lukalisaaax je kan prima een longeerlijn mee nemen mocht het echt niet lukken maar de meeste fotografen kunnen wel een touw weg werken dus dat moet niet echt een probleem zijn denk ik

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:00

Ik zal trouwens ook los gooien al weet ik niet wat hij ermee doet Haha.
Ik heb denk ook nog paaltjes en draad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:06

Hoi! Kan ik mij nog melden als fotograaf?
Ik ben Nikki, 12 jaar en ik kom uit Stadskanaal, Exloo is dus best dichtbij.
Ik fotografeer nu zon 3 jaar en ik heb een Canon EOS 1100d + tamron 70-300.
Alleen heb ik nog nooit meegedaan aan een fotomeeting dus weet ik niet hoe het gaat haha. :+
Ik heb geen fotografie naam omdat ik nog druk bezig ben met mijn logo maar als ik die heb zeg ik het! Website heb ik ook nog niet, maar als je benieuwd bent naar mijn foto's moet je maar een pb sturen!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 17:11

Zeker kan je je nog aanmelden er is nog plek!

Er kan nu nog maar 1 fotograaf bij, de rest van de aanmeldingen zullen als reserve fotograaf gaan mocht er dan iemand aanmelden is de eerste van de reserve aan de beurt!

Citaat:
De fotografen
1. Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com
2. myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com
3. Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com
4. _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
5. Mar_X | Mariëlle Venema Fotografie
6. CoSnuf | - | -
7. Seven - marjolein6Photography - http://marjoleinphotography.weebly.com
8. Believe | - |-
9.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 17:44

Mooi! Trouwens zijn er ook regels of iets voor de fotografen? Maximaal zoveel foto's of iets?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 18:27

Enigste is dat de fotografen zich aan moeten houden is het schema die komt. Verder hoeveel foto's je knipt van 1 paard is aan jou de keuze. Zorg er zelf voor dat je voldoennde geheugen mee neemt en extreem veel foto's maakt van 1 paard.

Verder leveren fotografen rond de 10 á 15 foto's met een logo. Mensen kunnen later bij jou na bestellen als ze dat willen daar voor zijn bepaalde kosten maar die kosten zijn aan jou hoe veel zij moeten betalen!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:32

Naaoommii schreef:
Zeker kan je je nog aanmelden er is nog plek!

Er kan nu nog maar 1 fotograaf bij, de rest van de aanmeldingen zullen als reserve fotograaf gaan mocht er dan iemand aanmelden is de eerste van de reserve aan de beurt!

Citaat:
De fotografen
1. Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com
2. myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com
3. Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com
4. _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
5. Mar_X | Mariëlle Venema Fotografie
6. CoSnuf | - | -
7. Seven - marjolein6Photography - http://marjoleinphotography.weebly.com
8. Believe | - |-
9.

ik wou graag smiddags komen om te fotograferen zoals we in het andere topic hebben besproken ?:j moet ik me dan ook op de lijst zetten? het is voor mij puur oefening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:35

Naaoommii schreef:
Enigste is dat de fotografen zich aan moeten houden is het schema die komt. Verder hoeveel foto's je knipt van 1 paard is aan jou de keuze. Zorg er zelf voor dat je voldoennde geheugen mee neemt en extreem veel foto's maakt van 1 paard.

Verder leveren fotografen rond de 10 á 15 foto's met een logo. Mensen kunnen later bij jou na bestellen als ze dat willen daar voor zijn bepaalde kosten maar die kosten zijn aan jou hoe veel zij moeten betalen!

Hoe bedoel je met na bestellen? Ik weet wel wat je bedoeld maar ik snap niet 't niet precies haha! Ik heb daar namelijk niet echt veel verstand van en is dat verplicht?

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:37

Voor wie los wil gooien zet je je naam op het lijstje
Citaat:
Losgooien

1. liefmeisje15 - Vlakke ondergrond, stevige omheining.
2. Irisx94
3. _mellanie - als er maar een goeie omheining is, en ook een goeie ondergrond ivm net herstellende blessure
[/quote]

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 18:58

Tigress ik kom niet door Assen maar woon er vlak bij dus je kunt evt wel met mij mee rijden?

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:21

Ik zit echt te twijfelen joh! Of ik de bandages van te voren om moet doen, dus ook bij de losgooi foto's en portret fotos.
Of dat ik het voor het rijden ga doen... maar ik weet niet of ik snel kan bandageren!

Oja, voor Annabel is het ook wel handig dat er een stevige grond is (geen téé los zand, mag wel een beetje..en geen diepe kuilen/ gaten) :)
Maar goed dat spreekt denk ik voor zich.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:26

witte bandages? zou ik niet doen, vind het persoonlijk niet zo mooi op de foto icm een donker paard

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:38

Irisx94 schreef:
Ik zit echt te twijfelen joh! Of ik de bandages van te voren om moet doen, dus ook bij de losgooi foto's en portret fotos.
Of dat ik het voor het rijden ga doen... maar ik weet niet of ik snel kan bandageren!

Oja, voor Annabel is het ook wel handig dat er een stevige grond is (geen téé los zand, mag wel een beetje..en geen diepe kuilen/ gaten) :)
Maar goed dat spreekt denk ik voor zich.

als je hulp nodig hebt bij bandageren wil ik wel helpen kan het snel en goed, mijn pony is vele malen oefen object geweest :')

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:44

Aah, mij leek het juist heel mooi. Heb speciaal eergisteren hiervoor besteld :+
Pakketje van de witte bandages was vandaag binnen gekomen. Het enigste wat ik nog kan doen is de onderlappen houden en andere kleur bandages gaan inruilen. (navy zoals het dekje)

Of gewoon snel even gaan bandageren met opzadelen. Want idd, denk dat het niet zo leuk gaat staan met los foto's en portret.

@Mellanie, zou je dat willen ja? Ik ben er echt superlangzaam in omdat ik het net van instructrice pas geleerd heb :'). Zou super wezen als je mij wil helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:20

Hey Rozenveld ik zie net dat je in Stadskanaal woont, ik ook haha!

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:55

Ik heb er zin in!!!!!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 22:17

Ik ga morgen om 1 uur naar de locatie met mijn vriend dan zoeken we een geschikte plek, en dan zal ik verder meer informatie geven over de parkeer plek en route beschrijving. En ik zal wat foto's maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:54

Believe schreef:
Naaoommii schreef:

Hoe bedoel je met na bestellen? Ik weet wel wat je bedoeld maar ik snap niet 't niet precies haha! Ik heb daar namelijk niet echt veel verstand van en is dat verplicht?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 23:02

Oh ja sorry over het hoofd gezien.

Mensen die willen soms wel eens foto's nabestellen om uit te groten. Dit houd in dat je een foto levert op groot formaat voor het afdrukken of dat je foto's op canvas levert. Daar zitten altijd wel kosten aan vast de kosten die bepaal jij zelf. Het is niet verplicht om te doen dit hebben vaak meestal fotografen die wat verder in het vak zijn om zo maar te zeggen haha. Dit zijn wel foto's zonder joun logo, die mag meestal dan ook niet op het internet komen aangezien joun logo er niet op staat.

Ik lever zelf nog niet op canvas maar ik kan wel zelf foto's op groter formaat leveren. Maar de mensen met het paard kiezen hier zelf voor of ze een foto willen kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:09

Oh oke maar dat is mij wat te ingewikkeld, dus is het erg als mensen niet bij mij kunnen na bestellen maar gewoon van de foto kunnen genieten op hun beeldschermpje? :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 23:10

Haha :+ Moet vast geen probleem zijn haha

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:21

Ik weet nu zeker dat ik mee kan ! Help help wat zal ik doen :? Kan niet kiezen ! Benen open laten (hij heeft namelijk al 4 witte benen) of witte bandages omgooien? En wat voor kleur dekje? (Wit, paars, rood, roze...) Als het wel bandages worden moet ik eerst even flink met hem oefenen aangezien hij die nog nooit heeft omgehad... En ik ben heeeeel slecht in bandageren... En moet ik even heel goed zoeken naar mijn onderlappen (of kan het ook zonder???)... Drama haha

Tigress, ik woon in Assen, je kan wel met ons meerijden ! Woon vlak bij het station.
Ik wil het liefste in de middaggroep als dat kan, maar hoe zit dat dan omdat fotografen er de hele dag zijn...?