Fotomeeting vampier/gothic/prinses bij Kasteel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 19:07

Bagheera_206 schreef:
Zie ik nou ook een hoop niet-Bokkers in de lijst? :=

Ja :') Maar zijn dan vrienden/kennisen van me haha! Niet allemaal paardfanaat :P

Larissabest

Re: Fotomeeting vampier/gothic/prinses bij Kasteel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 19:28

Ik heb net mijn verkleeddoos overhoop gehaald en zit nog wel wat bruikbaars bij, maar probeer zoveelmogelijk voor eigen spullen te zorgen!

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:31

Bagheera_206 schreef:
JAZZ4ff schreef:

Wordt carpoolen vanuit NH-ZH

Dat gaat nooit passen met alle spullen die jij mee neemt. :')

Ben nu selectiever met meenemen van equepment.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:35

Larissabest schreef:
Bagheera_206 schreef:
Zie ik nou ook een hoop niet-Bokkers in de lijst? :=

Ja :') Maar zijn dan vrienden/kennisen van me haha! Niet allemaal paardfanaat :P

Ah. OK. Lezen zij dan wel een beetje hier bij met alle plannen en ideeën die hier naar boven komen? :=

Als jij dag/datum gaat overleggen met het kasteel, wil je daar dan misschien ook vragen of het akkoord is dat er geflitst wordt? :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:36

JAZZ4ff schreef:
Bagheera_206 schreef:
JAZZ4ff schreef:

Wordt carpoolen vanuit NH-ZH

Dat gaat nooit passen met alle spullen die jij mee neemt. :')

Ben nu selectiever met meenemen van equepment.

Nu nog maar 1 karretje mee in plaats van twee? Haha! #flauw Als er iemand hele grote auto heeft en het past dan moet het vast wel lukken om een carpoolie te doen als de datum uit komt.

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 20:08

Ja is prima! Houd hun via facebook beetje op de hoogte! :)

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 20:13

Heb nu ook al een paar ''eventuele'' modellen!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:00

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 21:02

Tezzy schreef:
Ik wil me graag als model aanmelden, zit nu alleen in de auto.. Zal later vanavond of morgen ochtend even je lijstje invullen :)

Wel n foto van een van m'n outfits..
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8093_n.jpg

Ohw wauw mooi! Lijkt me superleuk! :D Ik schrijf je alvast even op!

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 21:44

De datums zijn bekend!
Dinsdag 13 Augustus
ÓF
Vrijdag 16 Augustus

Dit zijn de dagen dat de persoon van de make-up vrij is eb de dagen dat ik ook zou kunnen. Ik ga nog overleggen met eigenaren van de Locatie('s) en laat jullie zo spoedig mogelijk meer weten!

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 13:53

Het kasteel kan helaas niet meer doorgaan, i.v.m op vakantie, hoogseizoen , en tuin was niet meer in opperste staat. Erg jammer, maar volgend jaar in het voorjaar zijn we welkom! Nu was mijn 2e plan om naar het Fort in Ellewoutsdijk te gaan! Word vanmiddag gebeld voor meer info. Het Fort is ook een ontzettend mooie plek, en is ook echt nog een mooi stukje geschiedenis, lijkt mij ook een prachtplek! Hier even een paar foto's van de plek! Ik probeer daar een kamer af te huren voor makeup, omkleden ect.

http://tinypic.com/r/200p8vb/5

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 14:58

Nu het kasteel niet doorgaat en het fort nog niet zeker is zal ik mij afmelden. Het is mij net iets te ver om een fort te bezoeken. Ik weet ook nog even niet precies hoe je als model invulling wilt geven qua kleding aan een fort.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:02

Ik meld mij helaas ook af, door de weeks wordt lastig voor mij om te gaan en de afstand is toch ook wel heel erg ver.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:26

Door de weeks heb ik geen auto, meld me hier bij af.

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 15:48

Hallo iedereen! Ik heb even ''breaking news''. Alles is nu allemaal definitief. De meeting gaat plaatsvinden op Vrijdag 16 Augustus in het Fort van Ellewoutsdijk. Dit Fort is een prachtstuk uit de geschiedenis en het thema Gothic/Vampier en Prinses blijft ook. Er zijn hier ook prachtige kamers om te fotograferen. Zelf heb ik vandaag nog wat plaatjes geschoten -kijk bericht onderaan dit bericht- . Ook heb ik een grote 'ruimte' kunnen regelen waar we verzamelen/make up/ en omkleden plaatsvinden. Het fort beschikt over veel verschillende ruimtes, grote binnenplaats en we kunnen eventueel ook nog wat foto's op de zeedijk maken als hier veel animo voor is. Omdat ik/we het fort gratis mogen 'lenen' zouden ze het op prijs stellen dat we dáár de drankjes kopen (2 euro per consumptie), lunch moeten jullie zelf meenemen. Zelf zal ik nog zorgen voor wat zakjes chips, koekjes e.d. In onze ''Aula'' zoals ik het maar even noem staan stoelen, zijn lampen, eventuele mogelijkheid voor elektriciteit en er zijn 2 grote ramen met voldoende lichtinval waar de visagisten eventueel te werk kunnen. Als jullie zelf nog leuke spullen hebben (Kaarsen, kleedjes, kandelaars, lampen o.i.d) wat met het te maken heeft met het thema, mogen jullie deze altijd meenemen! Het is de bedoeling dat we de boel netjes achter laten, waar ik zelf ook zeker achtersta. De mensen van het Fort willen in ruil voor het lenen nog een paar leuke foto's hebben, hier kan ik voor zorgen, en hoop dat jullie hier ook voor openstaan. Verder hoop ik dat het een hartstikke gezellige ochtend word! Ik hang een groot schema op met welke fotograaf welke model heeft op welke tijd. Ik trek ongeveer 20 minuten uit voor model en fotograaf, zo heeft iedereen ongeveer voldoende tijd. Het Fort is om 5 uur gesloten, maar ik denk dat we ruim voor deze tijd klaar zijn. Hier nog even een kleine planning:

10.00: Modellen moeten aanwezig zijn bij het Fort, in de Aula. Het is misschien handig om je telefoonnummer nog even in een PB te sturen, zodat als iemand het niet kan vinden we even telefonisch contact hebben
11.00: Fotografen moeten aanwezig zijn bij het Fort. En verzamelen in de Aula.
12.30: Een pauze van ongeveer een half uur. Hier kunnen fotografen en modellen bijvoorbeeld nog plekken o.i.d bespreken
13:00: Pauze voorbij en planning zet zich voort
??:?? Einde van de shoot. Ik ga zo snel mogelijk de planning van wie/wie/Welke tijd maken en dan horen jullie ook de eindtijd!

Sorry voor de ontzettend baggere kwaliteit, maar ik had alleen even mijn mobiel zo snel op de pak, hier een paar voorbeelden van ruimtes, de binnenplaats en de prachtige kozijnen waar bijv. iemand voor een raam kan zitten op het muurtje:

http://tinypic.com/r/2j2iz47/5

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 18:40

Alle fotografen hebben zich afgemeld helaass, weer vollop plekken dus!

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 19:18

Bagheera_206 schreef:
Nu het kasteel niet doorgaat en het fort nog niet zeker is zal ik mij afmelden. Het is mij net iets te ver om een fort te bezoeken. Ik weet ook nog even niet precies hoe je als model invulling wilt geven qua kleding aan een fort.

Ik houd het thema Gothic, Vampier en Prinses er gewoon in! Past ook prima bij de plek. Zijn mooie kamers -die mij zelfs doen denken aan een Kasteel- Het fort ligt ongeveer 7,8 kilometer verder als Baarland!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:27

ik meld me wel als model!
ik was er ook met de vampiere meeting.. alleen ga ik nu wel voor een ander iets.. denk prinses ofzo:P

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 19:35

Juulxx schreef:
ik meld me wel als model!
ik was er ook met de vampiere meeting.. alleen ga ik nu wel voor een ander iets.. denk prinses ofzo:P

Toptop! Prinses is prima! Heb je hier zelf kleding voor? :) Als je nog fotografen weet van andere meetings, mag je ze gerust uitnodigen!

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:06

is het niet een idee een centralere locatie te zoeken ? gezien er weinig animo is voor het fort ?
dan zou ik me aanmelden als model

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 22:28

Aprils_joke schreef:
is het niet een idee een centralere locatie te zoeken ? gezien er weinig animo is voor het fort ?
dan zou ik me aanmelden als model

Sorry, heb vandaag alles geregeld en afspraken gemaakt. Er is al veel veranderd, en wil nu gewoon de planning aanhouden!

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:33

ik hoop voor je dat het lukt :)

ik wil wel eventueel mee als model maar dan wil ik eerst het adres weten zodat ik weet wat de reiskosten en reistijd zijn

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 06:59

Aprils_joke schreef:

ik wil wel eventueel mee als model maar dan wil ik eerst het adres weten zodat ik weet wat de reiskosten en reistijd zijn

Fortweg 2, Ellewoutsdijk. De postcode die er bijtaat op de site leek niet te kloppen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:37

Tof dat het fort doorgaat. :) Helaas wordt het hem voor mij dan niet op een doordeweekse dag op zo een kort termijn. Ik zal dit topic ontstippen en wens jullie heel veel plezier! ;)

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 20:28

Aprils_joke schreef:

Ik zet je even op de reserve lijst, heb nieuwe aanmeldingen en aangezien het allemaal nog niet zeker is dat je komt, gaan deze even voor! Je staat wel bovenaan de lijst, houd deze dus even in de gaten!