Klopt, dat is Manege Meulendijks, er lopen dus ook erg veel ruiterpaden door de Strabrechtse heide. Ik zal er van de week eens doorheen fietsen, kijken wat er nu daadwerkelijk langs de ruiterpaden ligt, maak ik wel even foto's.
Leuk jikke. Ik heb mij ook gemeld als fotograaf. Lommel is idd erg mooi. Weerterbergen is ook voldoende ruimte. Veder naar boven durf ik niet te zeggen. Heeze is mooi, maar met paarden eigenlijk alleen geschikt voor de portret foto's.
Ik zal vanavond.is rond gaan kijken voor locatie's. Mij lijkt dat het niet meer in de zomer kan worden gehouden. En anders zeker over een maand pas. Eindhoven o.i.d. Is voor mij ook handig
Lommel is idd belgie, net over de grens bij Luyksgestel
JasmijnJoy
Geplaatst: 31-07-13 17:27
Jikkeee schreef:
Strabrechtse heide ziet er gaaf uit! Ook goed te bereiken, maar mag je daar rijden ?
Dat is hetzelfde natuurgebied waar de andere meeting wed gehouden Maar kwa beheer of iets staat er niets over paarden zover ik kan vinden. Wel dat er het ras "kempische schaap"leeft
Dat lijkt me ook Ik heb nu ene site met veel openbare natuurgebieden in noord-brabant. (4 pagina's vol, ga ik even uitzoeken!) Maar ik kwam deze tegen. Klinkt aantrekkelijk! http://www.natuurmonumenten.nl/natuurge ... en-contact
Het zou wel gaaf zijn als we ergens ook in het water mogen . (of in elk geval bij het water) Ik weet zo 1.2.3 niet een natuurgebied waar je met paard heen kan.
Selente
Geplaatst: 31-07-13 17:38
Die schapen lopen niet vrij rond, maar zitten achter een omheining.
JasmijnJoy
Geplaatst: 31-07-13 17:41
caresje schreef:
Het zou wel gaaf zijn als we ergens ook in het water mogen . (of in elk geval bij het water) Ik weet zo 1.2.3 niet een natuurgebied waar je met paard heen kan.
Inderdaad! Ik doe mijn best, ik ben vollop aan het zoeken
JasmijnJoy
Geplaatst: 31-07-13 17:43
Ik stuur hier alle mogelijke opties. Zodra er meerdere mensen positief zijn over 1 van de locatie's ga ik er achter aan of er paarden mogen komen! En leuke/ mooie open stukken. Waar we makkelijk kunnen rijden/losgooien. http://www.natuurmonumenten.nl/natuurge ... en-contact
Laatst bijgewerkt door JasmijnJoy op 31-07-13 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Die schapen lopen niet vrij rond, maar zitten achter een omheining.
Dat is bij ons ook, maar voor die beesten hebben ze net een van de mooiste stukken van het bos afgezet
Waterfoto's lijkt mij ook geweldig. Hoop alleen dat die muts van mij er dan in wil, normaal doet ze er nooit erg moeilijk over, maar een paar weken terug was het dus absoluut geen optie. Ik denk omdat ze kikkertjes vanaf de rand in het water zag springen, maar dat is ook eng.