Ik heb wel de juiste kleding, en m'n collectie breid zich steeds meer uit. Zal het hier even in de gaten houden, weet niet of ik goede foto's heb om mezelf te showen haha
Ik heb waarschijnlijk wel een paar leuke outfits (sowieso 2 jurkjes, een blouse + mini kokerrok, en misschien nog wel wat meer als ik iets kan lenen), moet ze wel even opzoeken en controleren of de combinaties er uit gaan zien zoals in mijn hoofd ook leuke bijpassende schoenen heb ik wel. Een vriendin van me zou ovb van datum graag mee willen als (gediplomeerd) visagiste.
En een paar vraagjes: Hoeveel modellen en fotografen gaan er mee? en hoe wordt er geselecteerd, op basis van aanmelding, ervaring, stemmen modellen op fotografen en andersom of kiest de organisator zelf?
Ik moet even in overleg met de visagiste over hoeveel modellen voor haar haalbaar zijn. Ik denk dat we uit gaan komen op 3 modellen, mits ik een 2e visagiste kan vinden. Anders word het teveel werk voor 1 visagiste denk ik.
Echter, zou ik wel graag de portfolio's van de fotografen die mee gaan willen zien. Gezien het voor mij alleen interessant is als het echt als aanvulling kan dienen
Modellen zullen sowieso worden op of ze de kleding hebben, want dit is wel erg belangrijk en verder zal ik kijken welke modellen passen in mijn portfolio en de fotografen die meegaan mogen ook meekiezen in de modellen. De keuze voor fotografen is misschien een idee om die op volgorde van aanmelden te kiezen?
Ik heb ook interesse om als fotograaf mee te gaan. Lijkt me wel gaaf. De binnenstad van Utrecht heeft prima rustige maar stoere plekken om te fotograferen. En niet ver van station zijn ook zat parkjes evt.
Misschien een idee om lijsten te maken met modellen en fotografen en kijken naar een datum?
Ik wil mezelf ook opgeven als fotograaf. Heb tot nu toe alleen ervaring met kinderen en dierfotografie. Maar wil graag verder ontwikkelen door ook andere shoots te doen en dan mee te lopen met een ervaren fotograaf als dat mogelijk is...
Tammy_
Geplaatst: 31-07-13 22:10
Citaat:
Echter, zou ik wel graag de portfolio's van de fotografen die mee gaan willen zien. Gezien het voor mij alleen interessant is als het echt als aanvulling kan dienen
Mijn portfolio is te bekijken op www.ephonography.nl Ik zal straks even de lijstjes maken met aanmeldingen als ik op de laptop zit.
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-13 05:39
Oké hier de lijstjes, als ik iemand ben vergeten, kan diegene zich even toevoegen? Kunnen de fotografen hun website erbij zetten en de modellen aangeven of ze beschikken over de kleding? Mochten er meer mensen met interesse komen, graag jezelf even in het lijstje zetten.
Het is voor de visagistes denk ik ook wel belangrijk dat er sowieso wat fotografen met ervaring meegaan ivm portfolio materiaal voor hun. Ik zal dus een paar fotografen selecteren op portfolio.
Ik zal even wat datums in september opnoemen, graag even laten weten welke datums jullie kunnen. Graag de datums achter je naam in het lijstje zetten, dan blijft het overzichtelijk! En voor wie is de binnenstad van Utrecht haalbaar? (Voor openbaar vervoer is het dan handig aangezien Utrecht Centraal daar vlakbij is.)
7 of 8 september 14 of 15 september 21 of 22 september 28 of 29 september
Ik kan eventueel ook doordeweeks, maar ik weet niet hoe jullie doordeweeks zitten?