Kou is niet erg, als het maar niet stortregent... Oktober is voor mij prima, maar ik heb dan 1 weekend dat ik niet kan. (13 oktober)
SayaJones
Geplaatst: 24-07-13 11:52
kou is inprincipe niet erg. De foto's zijn wel mooier als het zonnetje schijnt.. Maargoed, die kan natuurlijk ook in de winter schijnen. Was niet een hele slimme vraag Forget it
IvankBacardi
Geplaatst: 24-07-13 11:52
ik heb zover ik weet niet veel bijzonders in oktober dus dan kan ik
Ik zou wel meewillen als fotograaf als het vanaf de 2e week van september is, daarna of in bv oktober is prima! Wat voorbeeldfoto's staan op mijn site: www.suzannebloemberg.nl
linecath - eline - 15 jaar - nrps Max Zoek - Patricia - 32 jaar - Irish Cob, Evy of kruising Paint, Lester IvankBacardi (ovb) JustSanne - 21 jaar - fries 6 jaar - Vemke
ik kan in de gehele maand oktober en september alleen t laatste weekend niet van september.
Baileyheleen
Geplaatst: 24-07-13 14:13
Ik vind het, afhankelijk van de datum, ook heel leuk om mee te gaan! Met mijn paard als model. Wordt wel de eerste keer... Ga wel van half sept. tot half okt. met vakantie...
Ziezo:D 6 modellen hebben we! Nu nog 2 fotografen en hopen dat we een goeie datum vinden! Kan iedereen even zeggen welke data ze kunnen in september en oktober?