Het maakt mij niet uit welke discipline, maar neem wel 1 van de 2 mee Ik denk dat het merendeel engels is, dus dan is het misschien wel een leuke afwisseling!
Anoniem
Geplaatst: 23-07-13 22:13
Geen idee nog Sera! Ze is helaas niet welkom bij ons op stal dus vooraf helpen is dan al lastig. Maar misschien bij de heide zelf. Je kan haar natuurlijk ook vragen of ze zin heeft om te komen kijken/helpen.. Zal ze misschien wel leuk vinden! Maar ik begrijp dus dat er ook nog gekozen zal worden?! Dus is nog niet zeker of we dan uitgekozen worden.
Wat zijn eigenlijk de kosten? Ik heb op stal nog een meid met een hele gave Shire en nog een meisje met een kwpn. Ik zal eens vragen of ze interesse hebben!
Boktnaam: Tabaluga Naam: Kelly Naam paard:Winfire Ras: KWPN Overige dingen (zoals VD, speciaal tuig etc): nee losgooien tussen draadjes mogelijk?: in pricipe wel rijfotos mogelijk?: ja Max. 2 foto's:
IloveAnoukje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 18:29
@Tabaluga12, wil je even kijken op www.tinypic.com en daar je foto uplauden en het linkje hier plaatsen?
IloveAnoukje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-13 18:31
Mies_Apollo schreef:
Hebben jullie al een tijd in gedachte?!
tijd is nog even afhankelijk van het aantal aanmeldingen. we kunnen een ochtend groep en middag groep maken
Boktnaam:blackqueen Naam:Cindy Naam paard:Utah Ras:kwpn Overige dingen (zoals VD, speciaal tuig etc):nee losgooien tussen draadjes en paaltjes : ja Rij foto's : ja Foto's ga ik proberen toe te voegen
Aahh wat jammer dat ik met Mn vp niet naar buiten mag!! Ik woon nl in bergen op zoom Veel plezier allemaal!
blackqueen
Geplaatst: 26-07-13 11:42
blackqueen schreef:
Boktnaam:blackqueen Naam:Cindy Naam paard:Utah Ras:kwpn Overige dingen (zoals VD, speciaal tuig etc):nee losgooien tussen draadjes en paaltjes : ja Rij foto's : ja Foto's ga ik proberen toe te voegen
[http://i43.tinypic.com/29z7vae.jpg][]
steefvicky
Geplaatst: 26-07-13 13:08
Boktnaam:blackqueen Naam:Cindy Naam paard:Utah Ras:kwpn Overige dingen (zoals VD, speciaal tuig etc):nee losgooien tussen draadjes en paaltjes : ja Rij foto's : ja Foto's ga ik proberen toe te voegen http://i43.tinypic.com/29z7vae.jpg
Je hebt m denk ik te groot geupload. Als je het nog een keer probeert maar dan de grootte op 800x600 zet doet ie het wel.
Ja leuk hey, ik hoop dat t doorgaat, t zal wel druk zijn op zondag met al die wandelaars.
Ik kon al jaren niet meer op bokt inloggen (email veranderd) nu toch maar wat extra moeite gedaan en t laten resetten omdat ik heel graag mee doe
blackqueen
Geplaatst: 27-07-13 14:10
blackqueen schreef:
poging 2: sorry meer foto's krijg ik niet voor elkaar
EllisL
Geplaatst: 27-07-13 17:07
Western is leuk, zeker voor t portfolio! Oh Share leuk met Vie!
Hoeveel modellen hebben we nu totaal? (zit op mobiel ivm vakantie)
Heeft.er.iemand hoge prikpaaltjes?
Brainfail
Geplaatst: 27-07-13 18:24
Hey wat leuk! Mag ik me ook opgeven?
Boktnaam: caresje Naam: Caressa Naam paard: Daimler Ras: KWON Overige dingen (zoals VD, speciaal tuig etc): niet echt iets speciaals losgooien tussen draadjes mogelijk?: Ja rijfotos mogelijk?: Ja Max. 2 foto's: (ik heb nog nooit een shoot gedaan dus helaas geen speciale foto's ofzo)