Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Beste Adrian,
Via FB gaf je de optie aan om zelf een groepje te ronselen die een workshop willen volgen.
Daar ben ik nu mee bezig, en heb nu 4 mensen die graag de workshop willen volgen, het oproepje staat nog open zodat het er max 8 kunnen worden, zoals je zelf aanhoudt.
We proberen nu tot een datum te komen en heb om te beginnen heb ik twee vragen;
1) Gaat je voorkeur uit naar de weekenddagen, of zou je ook wel op een doordeweekse dag kunnen/willen?
2) Is je huidige locatie in Arnhem vaker te regelen? Voor ons is Arnhem wel geschikt namelijk.
Tot zover eerst. Onze gedachten gaan uit naar na augustus, zijn er nog voorkeuren of absolute onmogelijke data voor jou in september/oktober?
Met vriendelijke groet, ****
Citaat:Hi Anna,
Arnhem is altijd te doen, maar alleen in het weekend. Als we het daar willen doen dan moet het in het weekend. Helaas kan ik alleen weer in september en oktober en erna
Doordeweeks is voor mij ook prima alleen moeten we dan een andere locatie zien te vinden. In verband met europese workshops en het plannen ervan zou het handig zijn als we een beetje bijtijds iets kunnen plannen. Dan zorg ik ervoor dat ik die dag niet in het buitenland ben
Leuk dat je dit wilt doen Anna!
Groetjes Adrian