Wat gaaf zeg, ik heb een bonte palomino die echt zou zijn als indianen paardje, maar helaas is zonder zadel etc geen optie (Ivm dosis lef die de ruiter niet heeft)
wel een super originele meeting en ik ben erg benieuwd naar de foto's straks
missymb
Geplaatst: 01-07-13 02:23
Ik zou mijn paardje Fuego ook graag opgeven voor de western optie, heb een kruising Arabier
Mag het überhaupt niet meer in de LDD? Want anders weet ik nog wel andere mooie plekjes, ik heb mijn paard er namelijk staan. En er zijn zat locaties op de duinen waar je niet op de hondenloslooproute hoeft te komen.
Kruimellover voorzover nu overal bekend is mag het helemaal niet meer in de loonse en drunense duinen. ik weet wel locaties in de omgeving van de loonse en drunense duinen die mogelijk ook leuk kunnen zijn voor deze meeting dus zal straks de TS even pb-en Waar dit soort dingen nog wel zouden kunnen evt.
Ik heb zelf ook al wat in mn hoofd, ben alleen vandaag de hele dag naar de efteling geweest, en morgen op meeting dus zal er zondag mee aan de slag gaan allemaal Ook met de leuke aanmeldingen van de modellen
helaas toch weer afmelden aangezien de locatie veranderd gaat worden en ik geen vervoer of wat dan ook heb voor me paard om ergens anders naar toe te gaan
Ik hoop dat de locatie te doen is voor ons En dat pres helemaal opknapt weer. Wil haar zo graag nog in die indianen stijl heb de bijpassende veren Voor die verf tekening die we toen bekeken hadden.. En ook halsters en rythmbeads
Dus duimt heel hard
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-13 12:39
[quote="Lara"]Sorry ! Beetje druk met persoonlijke zaken geweest en de meeting kwam even op de tweede plaats ! Ik zet je erbij FaatxHorse. Fabienne; zou heel erg fijn zijn ! De mensen die op de originele lijst stonden hebben voorrang, maar zoals je kunt lezen/zien hebben er nog niet veel van zich gemeld hier Geeft niet hoor Richard
Op het moment zit ik te denken aan dit topic. Sinds ik die zag, wilde ik die omgeving al graag eens gebruiken voor een shoot. En deze ligt ook vlakbij de L&DD. Moet nog even uitzoeken hoe/wat maar met wat research heb ik ook een andere fotomeeting gevonden die daar gehouden word