Gaat deze meeting nog gewoon door?? Hoop t wel! Zijn alle modellen en fotografen op de hoogte van dit topic? Moeten er anders even naar iedereen pb's verstuurd worden?
Ik wil eventueel best wat meehelpen met de organisatie ofzo.. mocht dat nodig zijn, hoor ik het graag
Jawel, maar de meeting is nog ver genoeg, dus ik zal optijd iedereen op de hoogte stellen etc Ik hoef absoluut geen hulp, omdat ik vaak genoeg organiseer, en het juist irritant vind als ik samen moet organiseren
Haha oke, dan is dat duidelijk Maar lijkt me handig als alvast iedereen ervan op de hoogte is, zodat mensen kunnen bevestigen of ze nog komen of niet Anders hebben we nog alle tijd om andere mooie modellen te zoeken
Lara, jij was zondag toch ook op de zonsondergangmeeting? (dan weet ik ff wie ik voor me heb haha)
Lara ik zit net in het andere oorspronkelijke topic te kijken en daar staat dat nummer 8 niet meer komt. Was je hier al van op de hoogte? Omdat ze nog in de modellenlijst staan?
Haal mij maar van de reservelijst, Twister en ik staan toch niet op een verkiesbare plek. In oktober hebben we een andere fotomeeting aan het strand, dat is wel genoeg. Succes op 20 oktober.
Anoniem
Geplaatst: 30-07-13 17:35
Lara schreef:
Ja dat weet ik, Clementine is verhuisd
Top, ik zag ze nog in de lijst staan dus dacht meld het even verder hoeven er nog maar 2 uit te vallen. Ik wacht geduldig af