Ik wil best als model komen (zie profiel voor voorbeeldfoto) en heb al wel wat ervaring. Echter zit ik wel met het thema, wat word het? Gezien ik zelf niet enorm veel kleding heb moet ik het dan namelijk aanschaffen (wat ik best wil doen) maar dan wil ik wel graag weten of dat zin heeft voor mijn eventuele cosplays etcetera en of het thema echt bij me past
Ik zou mij ook als model op willen geven, hoe gaat dit in z'n werk? Gewoon dat lijstje invullen en een aantal foto's bijvoegen? Zoja bij wie? Ik wil supergraag een keertje mee! Heb m'n EFF outfit nog in de kast, en ook nog wat andere leuke outfits die wel bij het thema passen.
JamieShanin
Geplaatst: 19-06-13 20:02
Marjoow schreef:
Ik twijfel of ik mezelf als model op zal geven... Heb alleen geen bijzondere kleding ofzo
We moeten wel zelf voor 2 bijpassen de kostuums zorgen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-06-13 20:02
Dat lijstje idd invullen en in PB naar Richard sturen.
josje_pien
Geplaatst: 19-06-13 20:19
Ik heb middeleeuwse kleding en doe aan levende geschiedenis is dit ook iets voor jullie? Ik zou graag een keer foto's willen hebben van mij in mijn kit
Tsja, fotogravenlijst zit vol dus daar kan ik sowieso niets mee. :'= Mijn vriendin wilde een keer héél graag model staan, maar ze is nogal 'onbetrouwbaar'. Laatst wilde ik haar meenemen naar een meeting, 2 dagen van te voren durfde ze nietmeer (ze is erg onzeker) en een uur voordat ik vertrok zei ze dat ze wél meewilde..
Geen idee waarom ik dit zei, maar ik ben nu al benieuwd naar jullie resultaten!
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-13 07:22
Ik heb de lijst van modellen bijgewerkt. Leuke aanmeldingen allemaal!
Volgens mij is alles best zolang het fantasy/gothic/middeleeuws is toch?
Maar dat kan ook niet redelijk breed uitlopen, haha Ik wil zelf heel graag nog een keer Red Riding Hood cosplayen, maar dan wel de 'moderne' versie dus met hold up's, corset en cape ala deze chick; https://www.youtube.com/watch?v=b_NfVsLY8TA.
Maar ja, weet dus niet helemaal wat jullie interpretatie is van het thema
Hoeveel modellen gaan er mee? En doen we net als met de vampieren Groepjes fotograferen en de modellen los.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-13 22:45
borrie01 schreef:
Hoeveel modellen gaan er mee? En doen we net als met de vampieren Groepjes fotograferen en de modellen los.
Zie OP. De opzet is inderdaad weer in groepjes en 8 fotografen en 8 modellen.
Ik heb nog wat aanmeldingen, maar zal ze morgen nog even verwerken. Tnx!
Duality
Geplaatst: 20-06-13 22:54
borrie01 schreef:
Hey Justine wat leuk dat je je ook hebt opgegeven herkende je helemaal niet moest goed kijken haha.
Haha, jaa ik ben niet echt meer zoals ik er eerst uitzag nee, tis wel een hele omslag als je me heel lang niet hebt gezien! Wat leuk, een bekende! Altijd leuk zoiets