Ik vind een thema ook wel erg leuk, ik zou graffiti erg leuk vinden Dan heb je toch een wat gerichter doel met je foto's en dat is wel wat makkelijker imo.
Jaa helemaal waar Misschien wel leuk om dan 2 themas te doen ? We zijn met een klein groepje dus kunnen dan misschien wel graffiti en nog iets doen? Stoer en juist zacht/vriendelijk
Dat is idd een leuk idee, maar wordt wel wat lastig qua locatie denk ik.. of je moet een muur met graffiti weten met iets van een bloemenveldje dichtbij?
Ik zal ff wat om me heen kijken of ik zoiets kan vinden hier in de buurt We kunnen bijv. ook nog ergens afspreken wat te doen is op de fiets (weet niet of jullie allemaal toevallig uit of dichtbij Leeuwarden moeten komen?) en dan ochtend de ene locatie en 's middags de andere?
Laatst bijgewerkt door EmmyJoycee op 13-06-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Joukje_04
Geplaatst: 13-06-13 21:15
Maarrr, waar willen jullie die graffiti muur vandaan halen dan? Ik voel me niet zeker genoeg om random in de stad met heel veel voorbijgangers te gaan staan poseren
Ik stem ook schattig/lief
EmmyJoycee
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 21:15
Joukje_04 schreef:
Maarrr, waar willen jullie die graffiti muur vandaan halen dan? Ik voel me niet zeker genoeg om random in de stad met heel veel voorbijgangers te gaan staan poseren