Thema meeting 21 sept, model + fotografen gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maaaikkee

Re: Thema meeting Heerjansdam aug/sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:43

waarom eerder later als augutus/september als ik vragen mag? :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 13:47

In augustus is zo goed als iedereen op vakantie (ik iniedergeval wel :) ) en september beginnen alle scholen weer, wat voor een aantal mensen druk kan zijn. Dan kan je de meeting beter iets laten wachten, dan dat iedereen zich afmeld.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:20

xDenies schreef:
In augustus is zo goed als iedereen op vakantie (ik iniedergeval wel :) ) en september beginnen alle scholen weer, wat voor een aantal mensen druk kan zijn. Dan kan je de meeting beter iets laten wachten, dan dat iedereen zich afmeld.

Ik ben ook enkel in september beschikbaar en dan inderdaad vanwege school alleen maar de zaterdagen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 18:22

Beste iedereen,

Zouden alle deelnemers deze Datumprikker willen invullen?
Het is idd september en/of oktober geworden. Dit toch vanwege de vakanties.

Helaas is er geen mod die wilt reageren ...

http://www.datumprikker.nl/pwxbi7wbvr8zgita

Zou fijn zijn dat als je de datumprikker invult, deze ook zo blijft.
Afzeggen is niet erg, maar dit is iets waar we de meeting op gaan bouwen
en dus zeer belangrijk voor zekerheid.
Als er iets tussen komt, geen probleem. Maar o.a. een dubbele meeting plannen
is niet erg professioneel :)

Schrijf de datum ook op in je agenda, als deze bekend is. En let er op
dat je er dus niets anders op of rond plant! :)

xx.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 01-06-13 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 18:22

Leonyr schreef:
xDenies schreef:

Ik ben ook enkel in september beschikbaar en dan inderdaad vanwege school alleen maar de zaterdagen.

Dat is vervelend, gezien ik voor de zondagen ben gegaan. Als dit voor iedereen een heel groot probleem is, zal ik er ook
zaterdagen bij zetten. Maar goed, veel mensen werken ook op zaterdag.

EDIT: Toch zaterdagen toegevoegd.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:25

xDenies schreef:
Leonyr schreef:

Dat is vervelend, gezien ik voor de zondagen ben gegaan. Als dit voor iedereen een heel groot probleem is, zal ik er ook
zaterdagen bij zetten. Maar goed, veel mensen werken ook op zaterdag.

EDIT: Toch zaterdagen toegevoegd.

Bedankt! :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 18:26

Ik wil dat deze meeting voor iedereen haalbaar is, dus dan moet je soms aanpassingen maken. Ik doe mijn best voor iedereen, maar er zijn grenzen hé! x'D

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:29

xDenies schreef:
Ik wil dat deze meeting voor iedereen haalbaar is, dus dan moet je soms aanpassingen maken. Ik doe mijn best voor iedereen, maar er zijn grenzen hé! x'D

Klopt de tijd van 19:00 ook? (Of ik heb er in de OP gewoon twee keer overheen gelezen)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 18:31

Leonyr schreef:
xDenies schreef:

Klopt de tijd van 19:00 ook? (Of ik heb er in de OP gewoon twee keer overheen gelezen)

Nee, de tijd klopt niet. Ik wilde zometeen aan het lijstje beginnen hoe of wat kwa indeling met de tijd.
Een tip van een fotografe genemen om de meeting iets later op de dag te houden (begintijd ongeveer drie uur)
voor mooier licht. Maar dit hangt ook van het weer af.

Houd er rekening mee dat het of van 12:00 tot 15:00 word, of van 15:00 tot 18:00. +/-

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:33

Vanaf 19.00 zou misschien wel mooi kunnen zijn maar moet het wel goed weer zijn (Zonsondergang? :) )

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 19:16

Zou iedereen wel zijn 'beschikbaarheid' met zijn BOKTNAAM willen invullen!?

Ik weet jullie echte namen niet, en ga ik helaas ook niet onthouden, dus gelieve met boktnaam invullen :)

RobinSputnik

Re: Cowboy en indianen meeting Heerjansdam aug/sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:22

Ik heb de datumprikker ingevuld voor zover ik nu al weet welke data's ik niet kan, maar dat heb ik in ieder geval aangegeven. Voor de rest zal ik denk ik wel kunnen!

Samantha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:03

Ik heb het ook ingevuld :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:15

Het is nog zo ver vooruit dat ik nog alle data kan zo ongeveer :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 22:17

Jeuj, de modjes hebben mijn titel aangepast. Ga ik ze nog een keer lastig vallen.

@ Nescafe & Moppie__

Ik zie jullie namen er wel tussen, alleen helaas geen 'ja of nee' zeg maar.
(moppie__ nu wel)
Laatst bijgewerkt door xDenies op 01-06-13 22:26, in het totaal 2 keer bewerkt

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:23

Datum prikker ingevuld maar helaas eigen naam gedaan, verschilt niet veel van mn boknaam toch? Ben het zusje van saabine maar dat is wss al bekend. Voor nu heb ik oktober ingevuld met ja maar ik kan niet zo ver weg kijken natuurlijk maar voor nu kan het gewoon. Wanneer worden de modellen gekozen zodat wij er rekening mee kunnen houden en voor nu als nog de datums vrij kunnen houden?

Na 19.00 gaat denk ik een beetje te laat worden tristan?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 22:25

maaaikkee schreef:
Datum prikker ingevuld maar helaas eigen naam gedaan, verschilt niet veel van mn boknaam toch? Ben het zusje van saabine maar dat is wss al bekend. Voor nu heb ik oktober ingevuld met ja maar ik kan niet zo ver weg kijken natuurlijk maar voor nu kan het gewoon. Wanneer worden de modellen gekozen zodat wij er rekening mee kunnen houden en voor nu als nog de datums vrij kunnen houden?

Na 19.00 gaat denk ik een beetje te laat worden tristan?

Ik wil deze week zeker de modellen bekend maken. Daarnaast ook graag de datums en de fotografen, maar dat hangt er ook vanaf
of er nog aanmeldingen komen eventueel - en hoe snel iedereen alles invult :)

Het gaat ook idd niet ná 19:00 gebeuren. Wel kan het bijv tót zijn. Het is gewoon even het weer in de gaten houden en kijken hoe of wat.
De zon gaat bij zonnig weer toch pas rond half tien onder. Dus ik ga gewoon de zonnige dagen in de gaten houden.
Tips etc zijn altijd welkom!

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:27

Moet je per se kunnen rijden?
Ik vind indiaan heel gaaf, maar kan met mijn verzorgpaard (áls ik mag van de eigenaar, en vervoer heb) niet op touwhalster rijden. Alleen stilstaand misschien wel, maar sturen gaat hem sowieso niet worden :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 22:28

Aurelia schreef:
Ik vind indiaan heel gaaf, maar kan met mijn verzorgpaard (áls ik mag van de eigenaar, en vervoer heb) niet op touwhalster rijden. Alleen stilstaand misschien wel, maar sturen gaat hem sowieso niet worden :')

Je hoeft toch niet persé met een touwhalster te rijden? Je kan toch ook gewoon met een westernhoofdstel komen? (neusriemloos hoofdstel :') )
Maar om je vraag te beantwoorden, (sorry) Nee je hoeft niet persé te kunnen rijden.
Is het leuker? Ja zeker. Ik had namelijk ook het idee om na de individuele fotos, en soort 'raportage' te maken met daarin fotos waarin we allemaal
mee spelen op het thema.

Snappen we het nog x'D
Laatst bijgewerkt door xDenies op 01-06-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:28

Ik heb de datum prikker ook ingevuld :) alle zondagen zijn onder voorbehoud. Ik heb namelijk geen eigen trailer, kan er gelukkig wel een lenen. Maar de eigenaresse heeft 1x per maand les, en neemt dan zelf de trailer mee. Dus als de meeting op een dag valt dat zij les heeft, kan ik helaas niet komen. Maar dat hoop ik natuurlijk niet!

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:32

xDenies schreef:
Aurelia schreef:

Je hoeft toch niet persé met een touwhalster te rijden? Je kan toch ook gewoon met een westernhoofdstel komen? (neusriemloos hoofdstel :') )
Maar om je vraag te beantwoorden, (sorry) Nee je hoeft niet persé te kunnen rijden.
Is het leuker? Ja zeker. Ik had namelijk ook het idee om na de individuele fotos, en soort 'raportage' te maken met daarin fotos waarin we allemaal
mee spelen op het thema.

Snappen we het nog x'D

Ik snap het :P
Nee dat gaat hem niet worden, ook heb ik pas voor de tweede keer zonder zadel gereden :')
Neem aan dat er geen stuk afgezet wordt?
Kun je je nog een tijd inschrijven of niet? Want dan ga ik nog even veel oefenen en kijk ik het aan hoe het gaat haha. _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 22:33

Inschrijvingen zullen helaas binnen twee weken toch wel gesloten worden. En zonder zadel in een bak rijden is natuurlijk heel anders dan buiten zeg maar ... Bedenk dat wel goed. En we willen natuurlijk geen taferelen op de meeting. :)

Er word idd niets afgezet. Al zou ik dolgraag iets van prikpaaltjes willen om de paarden los te kunnen laten, maar ik vrees niet dat we die gaan krijgen, haha!

EDIT: Ik ga vriendlief eens op pad sturen voor prikpaaltjes! Die werkt in die branche, dus wie weet.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 01-06-13 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:35

Naja oke, dan hoop ik dat er nog ooit eens zoiets komt :=
Dat klopt idd, ik rijd niet in een bak maar in de wei, maar dat is wel met omheining natuurlijk :P

Moppie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:41

Ik kan wel prikpaaltjes en draad meenemen. Vind het wel leuk om Travis los te laten :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 22:44

Ik sta vlakbij de fotomeeting locatie, dus wellicht dat het voor ons handiger is? Ik ga het hoe dan ook proberen aan te schaffen. Als iemand mij de maten zou willen/kunnen geven.
Heb al gelezen dat twintig paaltjes en 200meter draad fijn zou zijn.