Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:In augustus is zo goed als iedereen op vakantie (ik iniedergeval wel) en september beginnen alle scholen weer, wat voor een aantal mensen druk kan zijn. Dan kan je de meeting beter iets laten wachten, dan dat iedereen zich afmeld.
Leonyr schreef:xDenies schreef:In augustus is zo goed als iedereen op vakantie (ik iniedergeval wel) en september beginnen alle scholen weer, wat voor een aantal mensen druk kan zijn. Dan kan je de meeting beter iets laten wachten, dan dat iedereen zich afmeld.
Ik ben ook enkel in september beschikbaar en dan inderdaad vanwege school alleen maar de zaterdagen.
xDenies schreef:Leonyr schreef:
Ik ben ook enkel in september beschikbaar en dan inderdaad vanwege school alleen maar de zaterdagen.
Dat is vervelend, gezien ik voor de zondagen ben gegaan. Als dit voor iedereen een heel groot probleem is, zal ik er ook
zaterdagen bij zetten. Maar goed, veel mensen werken ook op zaterdag.
EDIT: Toch zaterdagen toegevoegd.
Leonyr schreef:xDenies schreef:Ik wil dat deze meeting voor iedereen haalbaar is, dus dan moet je soms aanpassingen maken. Ik doe mijn best voor iedereen, maar er zijn grenzen hé! x'D
Klopt de tijd van 19:00 ook? (Of ik heb er in de OP gewoon twee keer overheen gelezen)
maaaikkee schreef:Datum prikker ingevuld maar helaas eigen naam gedaan, verschilt niet veel van mn boknaam toch? Ben het zusje van saabine maar dat is wss al bekend. Voor nu heb ik oktober ingevuld met ja maar ik kan niet zo ver weg kijken natuurlijk maar voor nu kan het gewoon. Wanneer worden de modellen gekozen zodat wij er rekening mee kunnen houden en voor nu als nog de datums vrij kunnen houden?
Na 19.00 gaat denk ik een beetje te laat worden tristan?
Aurelia schreef:Moet je per se kunnen rijden?
Ik vind indiaan heel gaaf, maar kan met mijn verzorgpaard (áls ik mag van de eigenaar, en vervoer heb) niet op touwhalster rijden. Alleen stilstaand misschien wel, maar sturen gaat hem sowieso niet worden
xDenies schreef:Aurelia schreef:Moet je per se kunnen rijden?
Ik vind indiaan heel gaaf, maar kan met mijn verzorgpaard (áls ik mag van de eigenaar, en vervoer heb) niet op touwhalster rijden. Alleen stilstaand misschien wel, maar sturen gaat hem sowieso niet worden
Je hoeft toch niet persé met een touwhalster te rijden? Je kan toch ook gewoon met een westernhoofdstel komen? (neusriemloos hoofdstel)
Maar om je vraag te beantwoorden, (sorry) Nee je hoeft niet persé te kunnen rijden.
Is het leuker? Ja zeker. Ik had namelijk ook het idee om na de individuele fotos, en soort 'raportage' te maken met daarin fotos waarin we allemaal
mee spelen op het thema.
Snappen we het nog x'D