Wat ik zo snel kan zien is dat er bij Zeebrugge geen verbod geldt, maar geen flauw idee waar dat ligt.
Dit geldt voor Katwijk:
Honden, paarden en vissers op het strand
Voor het hele strand geldt dat in de periode 1 april tot 1 oktober er van 9.00 uur tot 19.00 uur geen honden, paarden en vissers zijn toegestaan.
Er zijn twee uitzonderingen:
•Bij een temperatuur lager dan 18°C en/of neerslag zijn paarden, honden en vissers in de periode ook overdag op het strand toegestaan.
•Voor honden en vissers geldt dat het strandgedeelte ten noorden van strandvak C (naast kitevereniging Airtime) het gehele jaar vrij te bezoeken is.
Als de vlag met de rode rand gehesen is, mag u niet het strand op. Hangt de vlag niet, dan mag het wel.
Verder kun je bij veel gebieden vinden dat paarden bij laagwater wel zijn toegestaan, vaak tussen 19.00 en 09.00 uur van 1 mei t/m 1 okt.
Dit geldt trouwens voor Kijkduin:Paarden
Van 15 mei tot 15 sept. is het verboden om tussen 7-19 u met paarden op het strand te komen. In die periode zijn andere rij- of trekdieren en wagens verboden van 7-18 u.
De optie strand is dan wel lastig in deze periode, of we zouden de shoot s'ochtends vroeg of s'avonds na 7 uur moeten houden (wel mooie zonsondergang
).Misschien de veluwe een optie? Of de kleine strandjes in het bos bij Stobben Stables? (Vlakbij Walibi)
Ik denk niet dat daar een verbod geld maar dat kan ik wel even controleren dmv een telefoontje

Iemand nog suggesties?