Hihi, ik wil ook wel eens model gaan staan met mijn pony.. maar fotograferen is nu even mijn voorkeur! (daarnaast hebben wij geen vervoer.. trailer is te koop,omdat wij toch niet het geld en tijd erin willen steken)
10 of 11 aug komt mij t beste uit.. ik heb dan ook vakantie.. Nog speciale wensen/ eisen qua kleding/setjes? Ik heb een mooi barok hoofdstel en borsttig, maar geen bijpassend dekje..
Moppie__
Geplaatst: 22-05-13 10:50
Ik heb even naar de datums gekeken. Ik kan 28 juli, 10 augustus en 11 augustus niet. Dan ben ik op de vakantie. De andere datums kan ik wel
ik meld mezelf ook even volgt wat makkelijker ik zal straks even in het rooster kijken wanneer ik kan Ik vind het wel fijn als we eventueel gewoon 1 op 1 kunnen schieten in plaats van in groepen want 1 op 1 krijg je veel meer variatie in je foto's dan dat je met 2 of 3 te gelijk staat te schieten
Ken ook later ik wist niet Wanneer de vakantie vielen, enzo..
als je dekje wilt lenen heb bijna alle kleuren/soorten wel en sta er dicht bij, Ik heb als goed is springset, ken bitloos/zonderzadel enz,
_Denise
Geplaatst: 22-05-13 10:57
@Diaz: Je hebt wel een prachtige merrie, ik heb even je topics doorgespit! Heb je dr laten dekken?
Ik ben het wel met RandyOrton eens, 1 op 1 is mooier. Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen hoor. Dat kunnen we wel aan TS over laten
Hee Daisy, nog een bekende.
Nine: Heb je een foto? Ik vind een barok hoofdstel en borsttuig wel heeeeel gaaf! Hoeft natuurlijk niet perse met dekje, kan ook alleen voor de portretfoto's (zonder zadel ed) en dan even om toveren als je er op wilt
Ik heb wel de ervaring dat felle kleuren en donkere paarden niet zo fijn te fotograferen is.. Dat steekt af en word heel flets..
Ik heb vaak Bruin als setje met foto's heb 1x fell oranje gestaan en opzich vond ik wel super gave foto's uit komen, heb ook donkergroen enz en donkerblauw heb eigelijk alles komt altijd op bruin uit haha
Zullen even kijken Wanneer de meeste kunnen, zelf ken ook later is augutus enz dit waren even de datum die ik snel zag,;) als jullie hier op topic of pb willen sturen,
T is allemaal full, maar als iemand wat wil lenen, dan pb me ff.. neem ik t mee.. zondagen kan ik trouwens allemaal.. zaterdag alleen 10 aug, ivm werk..
Ik moet denk ik springschoenen om moet als hij echt opgefokt is en met los gooien, Schopt zich zelf open , Heb hier Bruin, Blauw Oranje Geel Groen Enz en touwhlaster dus als iets wilt lenen Stuur ff pb Ruiterpad cros ik altijd af in rengalop
Als jullie ook wilen kijken welke Datum's evt later in augutus ken ook nog, geef dat dan door, Zaterdag 15 Juni Zondag 16 juni Zondag 23 juni Zaterdag 6 juli zaterdag 27 juli Zondag 28 juli Zaterdag 10 aug zondag 11 aug.
Weet iemand hoe je linkjes van foto's bij de modellen zet