Worden de fotografen en modellen die zich tot nu toe hebben opgegeven wel al in het lijstje neergezet?
annelot
Geplaatst: 09-05-13 22:20
aangemeld!
DianneM
Geplaatst: 09-05-13 22:23
Aangemeld met in ieder geval 1 model, misschien wel twee!
Boyan, Irish Cob ruin van 6 jaar oud, western gereden.
àls ik extra vervoer kan krijgen, kan ik ook nog mee nemen Briesje, maar zij is net van haar veulen af in die periode en het is even afwachten of dat helemaal goed gaat. Briesje is een Irish Cob merrie van 6 jaar oud en wordt ook western gereden. Ze heeft twee prachtige blauwe ogen en is meervoudig kampioen en STER merrie.
Wat een onwijs gaaf dier! Die wil ik wel voor m'n lens
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 00:02
Astor schreef:
Worden de fotografen en modellen die zich tot nu toe hebben opgegeven wel al in het lijstje neergezet?
Komt er morgen allemaal aan. Dan wordt alles beantwoord en gedaan. Had onverwachts visite.
Netje
Geplaatst: 10-05-13 00:12
Ligt er een beetje aan welke fotografen er komen, maar ik denk dat mijn dochter ook wel wil komen met Luca S (kijk maar even in mijn onderschrift, of zoek anders even op Bokt op zijn naam, kom je genoeg foto's tegen ). Voor ons is het in de regio, dus goed te doen !
Gaaf hoor!!! Bedankt modellen die ik een pb had gestuurd en zich opgegeven hebben!!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 09:49
Zo... goeiemorgen! Migraine is afgezakt. Ik ga bezig met 25 PB's in mijn Inbox..
De fotografenlijst zet ik zo gelijk hier neer. Tussendoor moet ik even weg en vanmiddag komt de modellenlijst, maar ik probeer wel alvast iedereen te bevestigen.
Janouk Deze foto is vorige week gemaakt in de Kennemerduinen, recht boven het meertje uit de openingspost
Foto van Janouk in actie, helaas mogen wij niet in de KEnnemerduinen komen met de koets.
Schuin aan de overkant is trouwens voor de fotograven beperkte parkeergelegenheid, gratis. Dat is wel 5 minuten lopen naar de ingang. Met de paarden moet je anders een drukke weg oversteken, wel bij stoplichten. Maar de fotograven lukt dat vast wel. Met trailers is deze gratis parkeerplaats te beperkt.