Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieke123 schreef:Ik lees hem anders: ts heeft een hoop aan haar pleegouders en aan haar paarden en zou hen heel graag in het zonnetje zetten. Als zoiets logistiek te regelen valt zou dat heel tof zijn!Dit is echt weer een kwestie van 'ik wil ontzettend veel foto's van al mijn paarden voor niets'
Dat er ook echt nog fotografen zijn die hier op reageren...dat had ik echt niet verwacht.
20 paarden en 1 meisje van 17 die voor alle paarden tegelijk gaat zorgen en er voor zorgt dat alle paarden netjes / gewassen gepoetst zijn?
Dan wens ik je succes want ik geloof niet dat iemand in staat is om zo iets voor elkaar te krijgen. Deze meeting is echt gedoemd om te mislukken.
En al regel je hulp voor het vasthouden voor je paarden, ik neem aan dat je niet 19 mensen kan regelen.
Het idee is leuk als verrassing, maar ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
lieke123 schreef:Dit is echt weer een kwestie van 'ik wil ontzettend veel foto's van al mijn paarden voor niets'
Dat er ook echt nog fotografen zijn die hier op reageren...dat had ik echt niet verwacht.
20 paarden en 1 meisje van 17 die voor alle paarden tegelijk gaat zorgen en er voor zorgt dat alle paarden netjes / gewassen gepoetst zijn?
Dan wens ik je succes want ik geloof niet dat iemand in staat is om zo iets voor elkaar te krijgen. Deze meeting is echt gedoemd om te mislukken.
En al regel je hulp voor het vasthouden voor je paarden, ik neem aan dat je niet 19 mensen kan regelen.
lieke123 schreef:Dit is echt weer een kwestie van 'ik wil ontzettend veel foto's van al mijn paarden voor niets'
Gianti schreef:Ik beken eerlijk dat ik enorm verbaasd ben dat hierop reacties krijgt... Plaats advertentie op de bokt markt...
Ik ben vooral verbaasd dat er al best veel reacties zijn, zonder dat er maar een foto hier geplaatst is met wat voor modellen er uberhoudt zijn.
Sorry Maureen, maar dit valt bij mij echt onder de noemer, gratis fotoshoot van zo veel mogelijk fotografen willen hebben
Maureen95 schreef:Jullie mogen de foto's ook gewoon voor je portfolio maken.