Als het goed is staat iedereen er nu in, sta je er nog niet bij maar heb je je wel opgegeven dan stuur even een pb. zet ik je er vanavond of morgen alsnog even bij.
ik ben deze week weer volop aan het werk dus als je niet meteen reactie krijgt geen zorgen, ik zet het na mijn werk of voor mijn werk er iedere x weer bij.
Gaat volgens mij een topmeeting worden Leuke modellen melden zich al aan zeg en fijne fotografen!
YentlShots
Geplaatst: 02-04-13 21:27
Mag ik mij melden als fotografe? Zal ff voorstellen ~Applelover~Sera~YentlShots~Canon 1000D~Kitlens 18-55~In september waarschijnlijk ook de Telelens EF-S 55-250mm F4.0-5.6 IS II (krijg hem voor mijn verjaardag, 15 augustus maar waarschijnlijk al eerder want ik wil die lens op vakantie )
Naam: Fabienne Boktnaam: Fabske Paard:Precious present merrie appaloosa Naam: Jolijn Boktnaam: Robijntjah Paard: Modesta merrie PRE Naam: Chantal Boktnaam: niet op bokt Paard: Lady PRE/Quarter merrie bijzonderheden bovenstaand: zowel Western, Dressuur als Spaanse outfit. Div touwhalsters en showhoofdstellen. Kunnen VD div oefeningen per paard.
Naam: Fabienne Boktnaam: Fabske Paard:Precious present merrie appaloosa Naam: Jolijn Boktnaam: Robijntjah Paard: Modesta merrie PRE Naam: Chantal Boktnaam: niet op bokt Paard: Lady PRE/Quarter merrie bijzonderheden bovenstaand: zowel Western, Dressuur als Spaanse outfit. Div touwhalsters en showhoofdstellen. Kunnen VD div oefeningen per paard.
Zo de laatste aanmeldingen staan er ook weer bij supergave fotografen hebben we al en ook tevens supergave modellen!!! Ben benieuwd wie er nog meer aan melden. Veel PRE's hier..
Voor de modellen die meedoen, heb ik nog een gave mededeling, jullie gaan ook gefilmd worden tegen de tijd dat we genoeg fotografen en modellen hebben sluiten we de inschrijvingen, en kiezen zowel de fotograven als wij onze modellen top. en dan kijken we wat daar uit rolt, dat maken we hier bekend evenals de reserve modellen.. fotografen en modellen kunnen dan alleen nog inschrijven voor de reserve lijsten.
we zullen tevens als organisatie kortsluiten met de fotografen wat deze graag willen zien. en proberen dit duidelijk te communiceren naar jullie toe. en met fotografen en filmers overleggen, hoe we dit alles het beste kunnen aanpakken. zo dat iedereen een beetje plek heeft.
Jolijn en ik gaan daags van tevoren de plekken die we uitkiezen nog eens controleren op veiligheid bereikbaarheid. en ntl qua uitstraling of er niks veranderd of aangepast is tegen die tijd. lijsten zal ik ook naar de modellen pb-en die meedoen. zodat je alle gegevens ook in je inbox hebt of even emailen ofzo. dat besluiten we tegen die tijd nog wel ff.
Ik hoop dat er nog meer gave modellen gaan aanmelden maar dat zal vast wel
borrie01
Geplaatst: 06-04-13 10:23
Ik zou me graag ook op willen geven als fotograaf. http://www.snb-photo.nl site is even uit de lucht ivm vernieuwing Mijn naam is Sharon
ik denk aan 12.. maar weet niet wat de fotografen vinden? en wat het beste idee is. er zijn wel diverse plekken daar die op loopafstand zijn vanaf de auto het is geen mul zand waar je door heen moet ploeteren, waardoor het miss makkelijker is om wat ruimte te creeeren voor de fotografen en de modellen...
ja doe maar als je wilt ik wil richard er graag bij hoor haha ik heb ook nog een fotografe gepb-t die ik wel heel goed vind maar die heeft nog niet terug gereageerd..
Zo de laatste aanmeldingen staan er ook weer bij supergave fotografen hebben we al en ook tevens supergave modellen!!! Ben benieuwd wie er nog meer aan melden. Veel PRE's hier..
Bagheera_206
Geplaatst: 06-04-13 10:44
fabske schreef:
ja doe maar als je wilt ik wil richard er graag bij hoor haha ik heb ook nog een fotografe gepb-t die ik wel heel goed vind maar die heeft nog niet terug gereageerd..
Dan zal ik mij ook maar opgeven. Leuk! Moet nog wel even naar de datum kijken hoor.
borrie01
Geplaatst: 06-04-13 10:47
Oja Richard Karen en ik zijn van 7 tm 15 sept op vakantie
Bagheera_206
Geplaatst: 06-04-13 10:49
borrie01 schreef:
Oja Richard Karen en ik zijn van 7 tm 15 sept op vakantie