JonneN schreef:@xXLianneXx: ik snap het helemaal hoor, maar was meer bedoeld voor een volgende keer eventueel. Niet banketstaaf bedoeld, maar er zitten nu bijvoorbeeld 2 haflingers tussen. Niet dat ik dat niet leuk vind, helemaal niet, maar het is toch hetzelfde ras en voor de fotografen dan minder veelzijdig.
Maar ik begrijp helemaal waarom deze keus gemaakt is hoor, en dat het door de korte termijn komt
De haflingers zijn denk ik beide anders hoor? Geen enkel rastype is hetzelfde elk paard heeft zo zijn eigene uiterlijk die 'm mooi maakt, dan over het losgooien, dream laat ik onder geen omstandigheden los tussennprikpaaltjes op de heide, er loopt een 80 km weg naast waar ze als gekken 100 scheuren, elke weg die dream hekent ligt een veerooster en uot voorzorg om te voorkomen dat ze ontsnapt laat ik haar niet los.
En zou het inderdaad nogal appart vinden als er gestemd mocht worden welk paard er meegaat, stel dus je hebt in andermans ogen een super lelijk ding betekend dat dus dat je nooit kee kan doen aan een fotomeeting?.